Uitgerekend Maart 2020

Spannend allemaal meiden! Ik moet oppassen dat ik niet teveel ga lezen over miskramen en bbz, dan word ik alleen maar bang dat ik dat ook heb! 
Ik ben trouwens 28.

Dat moet je zeker niet doen! Vertrouwen hebben in jezelf! Ik ga me niet druk maken, ik heb een knaltest dus hcg loopt mooi op. De rest moet 16 juli maar blijken...
Ik ben 27 :) 

Oh dat heb ik ook! Ik lees ook echt te veel nare dingen, niet goed voor mijn eigen rust.
ik ga de 18e naar de verloskundige voor mijn eerste echo, wat mij betreft mag het morgen al zo ver zijn! Denk dat dat wel gerust kan stellen. 
Daarna gaan wij het aan de directe familie vertellen. Ik heb al zoveel leuke ideeën hoe ik dat wil gaan doen. 
Gaan jullie het ook op een speciale manier vertellen?

@Dotinlove hoe waren de resultaten van je testen? Fijn dat je zulke goede vrienden hebt die je steunen!

ik ben trouwens 27

@Dotinlove: gelukkig maar! ☺️ Ik begrijp volkomen dat je het deelt met mensen, zeker als je alleen bent. Mocht het dan mis gaan dan kunnen de mensen om je heen je ook steunen. Maar we gaan er natuurlijk vanuit dat het goed blijft gaan! Hoe was de uitslag van je bloedtest?
Door de PCOS heb ik minder eisprongen. In plaats daarvan groeien er cystes, maar blijkbaar is er toch een eitjes doorheen gesprongen :) ik was al ruim drie maanden niet meer ongesteld geworden.
@NewmomL: nee inderdaad! Moeten we zeker niet doen, dan maken we ons alleen maar gek!
@YVB ja wachten duurt lang dan he! Van mij mag het ook snel de 25ste zijn! Wij hebben het al aan onze ouders verteld. Meer omdat mijn vriend het zo graag wilde vertellen haha, het liefst zegt hij het al tegen iedereen maar dat wil ik niet. De rest wacht nog maar haha.

Hey mama's!!
Ik ben 5 maart uitgerekend van ons 2de wondertje, ons zoontje is nu 13 maanden. 
Ik ben 24 jaar. 
Ik heb 17 juli de eerste echo ?

Hey allemaal! Ben nog altijd aan t wachten op de resultaten! Denk dat de dokter t gisteren heel druk gehad heeft. Spijtig genoeg ben ik niet zo geduldig, haha!

Hoi allemaal!
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Zoals het er nu naar uitziet ben ik 5 maart 2020 uitgerekend. Ik heb nog geen afspraak bij de verloskundige gepland, die ga ik straks eens bellen ... Ik heb een dochter van 25 maanden, zij en haar toekomstige broertje of zusje zullen dan precies  2 jaar en 9 maanden schelen.
Ik heb verder nergens last van, geen kwaaltjes. Heb ik tijdens mijn 1e zwangerschap ook niet gehad dus laten we hopen dat het zo blijft ...

Terug
Bovenaan