Uitgerekend Maart 2020

Wij hebben afgelopen donderdag weer een echo gehad en alles ziet er goed uit. Een extra echo was nodig omdat de vorige keer de buik nog niet helemaal gesloten was, maar dat is nu gelukkig wel het geval. Ik ben nu 15+5, 5 november hebben we de 20 weken echo. 
Ik heb op het werk gevraagd om na mijn verlof van 4 naar 3 dagen werken te gaan. Waar in het begin gezegd werd dat dit geen enkel probleem zou zijn, wordt er nu ineens erg moeilijk gedaan. Ik hoop dat dit wel gaat lukken, anders moet ik tijdens mijn verlof maar uit gaan kijken naar een andere baan. Wil namelijk heel graag zelf zoveel mogelijk van de kleine meemaken en ik ben niet aan kinderen begonnen om ze alle dagen naar de opvang te brengen. Mijn vriend kan zoals het nu lijkt wel 4 dagen gaan werken, waarin hij 40 uur kan maken. 

Hier ook een goede NIPT uitslag ?! Géén afwijkingen bij de baby en bij de nevenbevindingen gevonden! ??. Ben nu 15+4 en 8 november onze 20 weken echo, mogen we eindelijk weer spieken haha! Volgende week gelukkig wel ook weer even naar het hartje luisteren ?. 
Wij willen het geslacht niet weten, dus mogelijk wel even onze ogen dicht tussendoor haha. ?? En hopelijk verspreken ze zich niet! (echoscopisten) 

Ik voel al 2 weken de baby. Heel apart. 2e zwangerschap dus weet precies hoe het begin voelt en heb dat sinds ik 13 wkn ben. Echt grappig. Zaterdag gaan we lekker nog 10 dagen naar Tenerife. Even genieten van onze laatste vakantie met zn 3en. 

Gelukkig inderdaad niet je ogen dicht haha.  Hier hebben we het ook over de "hij" - vorm. Dan is het verspreken ook een soort van ingedekt haha. ?
Hier voel ik af en toe een "plopje", geen idee of dat ons kleintje is, mijn darmen of mijn banden die gespannen zijn haha. Ben ook nog "maar" 16 weken en geen idee hoe mijn placenta ligt, weet ik 8 november pas.
Oh, heerlijk tenerife ?? hier wordt het waarschijnlijk een midweekje Ommen haha. Maar nu ook zwaar ziek, beroerd. En spugen ook sinds 7 weken, dus blij ook dat ik het vliegtuig niet in hoef.. Vanmiddag klein boodschapje doen ging al niet zonder overgeven ? 

[quote quote=10243508]Hoii hoii allemaal! Misschien leuk als we een apje opstarten? Voor de meiden die willen en in maart zijn uitgerekend? Ik merk namelijk dat ik af en toe best dingen op aan het zoeken ben of dat ik iets wil weten. En misschien ook wel leuk om mekaar via een apje te steunen en te volgen? ik zelf ben zwanger van de 1e en vind het allemaal reuze spannend en leuk en nieuw samen met mijn partner. We hebben er heel veel zin in. Liefs Regina[/quote]
Hoi! Lijkt me erg leuk dit was mijn voorstel ook. Is hier al een appje van??

Terug
Bovenaan