Uitgerekend Maart 2020

Hoi dames gisteren met 15 weken en 6 dagen echo gehad voor het geslacht vrijdag lukte het niet en gisteren wel. Gister avond gender reveal gehad en we krijgen er een meisje bij. Nu wachten tot 29 oktober en hebben we de 20 weken echo ?
Liefs Natascha 

Hoi allemaal, ik heb echt al een tijdje niets van mij laten horen en dacht ineens: "oh het forum"... dus daar ben ik weer even!
wat fijn om te lezen dat het met iedereen zo goed gaat, dat iedereen goede Nipt uitslagen heeft en mooie echos!
Wij hebben (een tijdje terug al) ook een goede Nipt uitslag gehad! Wij wilde geen nevenbevindingen weten. Ook hebben we bijna 2 weken geleden de 20 weken echo gehad! Ik ben nu bijna 21 weken. En ook wij willen het geslacht niet weten en gelukkig niet gezien bij de echo. We gaan wel begin december nog een pretecho doen om te kijken of we nog een leuk plaatje kunnen krijgen van de baby!
Ik ben heel alert op of ik de baby al voel Maar ik heb geen idee hoe het moet voelen.. soms heb ik ineens "jeuk" op mijn buik en dan twijfel ik is dit soms de baby.. soms heb ik een soort zwaar gevoel in mijn buik of alsof mijn buik zich samen knijp beetje kramp achtig.. een keer had ik meer zo een trillend spiertjes gevoel.. ben benieuwd wanneer ik echt 100% het idee heb van nou dit is het hahaha.
mijn buik groeit al aardig en ik merk dat mijn jas nog maar net dicht pas dus voor mij is de winterjassen jacht toch wel begonnen aangezien ik echt een koukleumpje ben!
Hoe gaat het bij jullie allemaal? Voelen jullie de baby al echt? 
wij hebben aankomende woensdag weer controle ben benieuwd!
X Deetje

Zo dames net terug van de 20 weken echo alles is goed met onze kleine meid. Echt super blij gister even bank dagje buikgriep te pakken maar dat is weer over hou nu ook alles weer binnen gelukkig volgende week mogen we weer spieken vandaag 18 weken van onze baby girl.
Gr Natascha 

Sinds ik vooral op de facebook groep  zit van "uitgerekend in maart", vergeet ik dit forum wel eens te lezen inderdaad, sorry! ?
Hier ook al een mooi groeiende buik met soms dat ik de baby 3 dagen voel en dan weer 3 dagen niet. Een soort visje in t water gevoel of krasjes aan de binnenkant van mn buik.. Aanstaande vrijdag hebben wij de 20 weken echo ? na 8 weken wachten weer kijken en hopelijk helemaal goedkeurd dan! Gister kinderopvang rondleiding gehad en 21 november beginnen aan de babykamer!
Hier helaas ook nog wel misselijk helaas en à 3x per week nog wel spugen ook... Gelukkig geen 8 keer per dag meer! 

Hallo allemaal,
ik ben 31 maart uitgerekend. Afgelopen donderdag de 20 w echo gehad en alles is helemaal prima ? nu heb ik wel vaak last van vreselijke steken in mijn buik nu vooral bij de navel...iemand die dit ook heeft of heeft gehad? 

hoi allemaal! Ik ben Sabina, 30 jaar en ik ben uitgerekend op 29 maart van mijn eerste dochtertje!ik vind het allemaal onwijs spannend (en ook leuk!) en soms mis ik wel heel erg vrouwen om mij heen die ook zwanger zijn met wie je af en toe wat kan delen. Nu vond ik dit forum, en nou ja, dat is al iets he! :)Ik vraag me af, voelen jullie je wel eens alleen zo in de zwangerschap?Ik heb nu heel erg last van mijn bekken, voornamelijk mijn linker lies enzo. Afgelopen 3 dagen zo extreem dat ik alleen op bed kan liggen en bijna niet meer naar de wc kan lopen... Morgen met veel moeite maar naar de huisarts, want ik ben bang dat fysio voor bekkeninstabiliteit al te laat is :(Ik ben tattoeerder, en voor hoe het er nu uit ziet, kan ik dus maanden lang niet tattoeeeren en dat is wel echt verschrikkelijk kl*te.. Maar ik ga er het beste van maken, en als ik alleen maar op de bank/bed kan liggen, dan verzin ik wel wat hoe ik mezelf kan vermaken en nuttige dingen kan doen.Anderen die ook bekkeninstabiliteit hebben?groetjes

pfff ja die adviezen continue... iedereen weet het zo goed opeens. Of grappige opmerkingen: "haha, nou wacht maar, het word alleen maar erger hoor! je hebt nog een lange tijd te gaan!"
Waaaarom denk ik dan? Serieus, denk je dat ik daarop zit te wachten?
En dan de emoties ja, op dit bijv. moet ik me echt inhouden want manmanman wat raak ik dan geirriteerd zeg..
En soms wel eens huilbuien uit het niets. Valt nu gelukkig wel weer mee, maar ik begrijp je helemaal ik heb het 'mentale' gebeuren ook wel onderschat! en die energielevels..

[quote quote=10243508]Hoii hoii allemaal! Misschien leuk als we een apje opstarten? Voor de meiden die willen en in maart zijn uitgerekend? Ik merk namelijk dat ik af en toe best dingen op aan het zoeken ben of dat ik iets wil weten. En misschien ook wel leuk om mekaar via een apje te steunen en te volgen? ik zelf ben zwanger van de 1e en vind het allemaal reuze spannend en leuk en nieuw samen met mijn partner. We hebben er heel veel zin in. Liefs Regina[/quote]
Hé wat een goed idee! Is dit al opgestart en zo ja hoe kom ik er bij? Liefs 

Terug
Bovenaan