Uitgerekend Maart 2024

Wat een fijn nieuws Unwritten! Gefeliciteerd! Heel veel succes met de echo volgende week. Hopelijk krijg je dan een mooi kloppend hartje te zien!

Hoe is het met de andere dames? Ik vind het zo stil in het groepje!
 
Wat fijn dat het bij iedereen goed gaat. Het is weer even geleden hier gaat alles ook goed. Nu 28 weken en ze beweegt super veel. Wel nog even spannend met mijn placenta ivm de ligging dicht bij mn baarmoedermond. Bij week 32 moeten we even terugkomen om opnieuw te meten. Mijn buik wordt wel echt groot al en ik vind het steeds meer vervelend worden met liggen en bewegen.

Wat vervelend van de misselijkheid @ZazouTwee ik las toevallig een artikel vandeweek waarin eindelijk officieel bekend is aan welk hormoon het ligt. Daar heb je nu natuurlijk helemaal niks aan maar moest er even aan denken.
 
Haha ja ik kreeg van verschillende mensen het krantenartikel doorgestuurd.
Hier vrijdag pas 26 weken maar ook al een flinke buik. Zeker als je bedenkt dat ik nog 3 maanden moet! De misselijkheid blijft maar lijkt wel steeds iets beter onder controle. Met 1-2 keer overgeven per dag is het te overzien. Hoe is het bij jullie met spullen uitkiezen, het kamertje etc?
 
Hoi, hier gaat alles tot nu toe goed. Ik heb naast vermoeidheid eigenlijk geen klachten. Mijn buik is niet zo groot (ik ben smal van postuur), dus mensen reageren nogal eens verbaast als ik zeg dat ik 31w ben nu haha. Volgens de verloskundige groeit alles gelukkig helemaal goed! Kamertje zo goed als klaar. Dus ik mag echt niet klagen. Hoe is het met jou en de rest?
 
Dat klinkt goed! Hier alles precies tegenovergesteld haha. Enorme buik, nog steeds misselijk en overgeven en nog niks aan het kamertje gedaan. (Het is de tweede dus we hebben alles al wel in huis hoor). Morgen een groeiecho bij de vk en vorige week naar de gynaecoloog geweest voor het plan rondom de bevalling. (Waarschijnlijk keizersnede bij 39 weken). Het begint nu allemaal wel wat dichterbij te komen!!
 
Bijzonder he hoe dat zo per persoon kan verschillen, maar wel echt rot van de misselijkheid en braken :(. Ik heb bij mij niets gehoord over een groeiecho, wel advies om een bevalplan te maken om deze bij de volgende afspraak te kunnen bespreken. Wat is de reden dat je bij de gyn moest komen en waarschijnlijk een keizersnede krijgt? Ja ik vind het ook nog heel onrealistisch dat ze er over een maand of 2 is!
 
Mijn eerste is met een spoedkeizersnede geboren. Dus dan ben je automatisch medisch. Hij was een grote baby en dat is dit kindje waarschijnlijk ook weer. Je mag dan zelf kiezen wat je wilt: natuurlijk bevallen of een geplande keizersnede. Een groeiecho is niet standaard hoor dus als alles bij jou ‘normaal’ verloopt krijg je die misschien niet.
 
Terug
Bovenaan