Uitgerekend Maart 2024

Ja wij krijgen een meisje! Mijn zoon zegt al vanaf het begin dat hij een zusje krijgt dus dat is wel heel leuk! Zelf had ik twee jongens ook heel leuk gevonden hoor. Bij de eerste zwangerschap hebben we een pretecho gedaan rond 17-18 weken maar nu bood verloskundige aan dat ze rond 15 weken wel even wilde kijken voor ons. Dus daar hebben we dankbaar gebruik van gemaakt
 
Hoi, ik heb gelukkig ook een goede 20w echo gehad en we krijgen een meisje :). Met mij gaat het momenteel goed, vrijwel geen klachten meer. Hoe is het bij jou qua misselijkheid en overgeven? En bij de rest?
 
Helaas nog steeds veel misselijk en ondanks mediatie aan het overgeven. Ik ga er maar vanuit dat het tot het einde zo blijft. Wat fijn, je goede echo. En ook een meisje! Leuk!
 
Ik heb last van m'n rug en soms hevige hoofdpijn. Het komt en gaat. 'S ochtends als ik wakker wordt lijkt het alsof ik niet eens zwanger ben, zo goed voel ik me. Maar naar mate de dag vordert komen de pijntjes haha. Ik denk ook niet dat 9,5 uur per dag werken het meest ideaal is
 
Jeetje, dat is ook wel veel zeg. Blijf je dat doen, zo veel? Wel fijn dat je je ‘s ochtends zo goed voelt!

Ik werk nog steeds maar een paar uurtjes per dag, anders wordt de misselijkheid meteen weer veel erger. Ik blijf overgeven helaas. Daarnaast behoorlijk last van mijn bekken. Van mij mag het snel maart zijn .

Hoe is het met jullie buikjes? De laatste weken groeit het wel hard vind ik!
 
Jeetje, dat is ook wel veel zeg. Blijf je dat doen, zo veel? Wel fijn dat je je ‘s ochtends zo goed voelt!

Ik werk nog steeds maar een paar uurtjes per dag, anders wordt de misselijkheid meteen weer veel erger. Ik blijf overgeven helaas. Daarnaast behoorlijk last van mijn bekken. Van mij mag het snel maart zijn .

Hoe is het met jullie buikjes? De laatste weken groeit het wel hard vind ik!
Ik wil het zolang mogelijk vol blijven houden want anders moet ik met 6 weken vtv met verlof en anders 4. Heb het liever erna. Maar als t niet meer gaat dan is het niet anders. Ik kan gelukkig veel zitten dus dat scheelt.

Ik begrijp je helemaal als je zegt dat het snel maart mag zijn. Wat een ellende dat de misselijkheid aanhoudt. Dan is zwanger zijn niet leuk.

Wat betreft de buik, die is niet meer weg te denken haha. Heb nog geen donkere streep of striae. Vanochtend maar weer eens op de weegschaal gestaan en tot nu toe 6,4 kg aangekomen en ben 25 weken dus zit op het gemiddelde!
 
Hey meiden

Begin juli sloot ik mij aan in deze groep om vervolgens het verdriet van een tweede miskraam te ervaren.
Ik wil jullie via deze weg toch even laten weten dat ik momenteel opnieuw pril zwanger ben geraakt. 5+1 ongeveer. Volgende week heb ik mijn eerste echo. Hopelijk 3x scheepsrecht Ik heb met momenten vertrouwen en met momenten ook wel spanning.

Probeer jullie vanuit de zijlijn af en toe te volgen. Ik ben een stille lezer geworden.

Succes met het vervolg van jullie zwangerschap
 
Terug
Bovenaan