Uitgerekend Maart 2024

Ik heb van 13 weken tm 16 weken bloeddingen gehad. Ook veel geschrokken en angst. Vaak naar ziekenhuis gereden en echo en hartje luisteren. Uiteindelijk kweekje afgenomen. Want werd er energieloos en wit van, is natuurlijk je eigen bloed wat je verliest omdat het met de baby goed gaat.
Was wel wat te zien op echo, konden niet onderscheiden of het bloed water of vocht was.
Had in het begin bacteriele vaginose gekregen. Behandelt met flagyl, 6 dagen ipv 7 gedaan. Was wel weg.
Uiteindelijk terug gekomen, en tijdens m'n bloeddingen moeten nemen. Werd er ziek van bah, na 5 gestopt. Bloeddingen zijn weg nu nog steeds ben bijna 18 weken. Maar nog steeds wel wat mega donker afscheiding soms in m'n onderbroek. Elke afveging is wat met angst en opluchting.

Is het trouwens normaal dat je na het slapen voelt en als je gaat plassen en terug liggen dat de baarmoeder wat anders ligt?

Thanks for reading, God bless
 
Wat een vervelende situatie zeg ik heb hier ook geen ervaring mee. Ik heb wel gisteren de 20 weken echo gehad en mn placenta ligt 2 cm van de baarmoedermond, dat is eigenlijk te dichtbij maar gelukkig niet eroverheen. Ik las wel dat je vaginale bloedingen kan krijgen als de placenta dicht bij de baarmoeder mond ligt. Of is de oorzaak van de bloedingen al bekend bij je ?
 
Gisteren de 13w gehad en gelukkig ook alles goed evenals de nipt! Leuk dat het geslacht al zo snel gezien kon worden. Ik heb 2 november de volgende echo, dus nog even afwachten
Ik heb ook 2 november de 20 weken echo! Kijk er echt naar uit ondanks ik het wel weer spannend vind
 
Wij hebben de 20 weken echo 9 nov. Ik ben er nu niet zo heel zenuwachtig voor omdat we al een vrij duidelijke 13 weken echo hadden. Dus veel dingen konden al ‘afgevinkt’ worden. Bij mijn zoontje vond ik de 20 weken echo toen wel heel spannend. Hoe zit het bij jullie met het voelen van de baby? Ik twijfelde sinds twee weken of ik haar soms voelde maar het was zo anders dan bij mijn eerste zwangerschap. Nu weet ik het wel echt zeker en voel ik het meerdere keren per dag. Zo fijn!
 
@ZazouTwee alles was gelukkig goed verder, ze wilde alleen maar niet draaien waardoor ik nog een keer terug moest vandaag om te kijken naar het hartje vanaf de voorkant.

krijg je nu een meisje, lees ik dat goed ?:)
Ik voel ook kleine bewegingen laatste 1,5 week ! Zo bijzonder om dat te voelen.
 
Terug
Bovenaan