Uitgerekend Maart 2024

Hebben jullie momenteel al klachten? Ik heb tot nu toe voornamelijk onderrug pijn en de misselijkheid begint langzaam toe te nemen
 
Helaas. Na een goede eerste vroege echo vorige week (6+5 en kloppend hart) nu een stilstaand beeld. Blijf steken op 7.1
Ik voel me leeg en ben er kapot van. 2e mk dit jaar.. weet niet hoevaak ik dit vol ga houden..
Veel succes allemaal, hopelijk beter nieuws..
 
Helaas. Na een goede eerste vroege echo vorige week (6+5 en kloppend hart) nu een stilstaand beeld. Blijf steken op 7.1
Ik voel me leeg en ben er kapot van. 2e mk dit jaar.. weet niet hoevaak ik dit vol ga houden..
Veel succes allemaal, hopelijk beter nieuws..
Ah nee dat meen je niet. Wat een verdriet. Heel erg veel sterkte!
 
Helaas. Na een goede eerste vroege echo vorige week (6+5 en kloppend hart) nu een stilstaand beeld. Blijf steken op 7.1
Ik voel me leeg en ben er kapot van. 2e mk dit jaar.. weet niet hoevaak ik dit vol ga houden..
Veel succes allemaal, hopelijk beter nieuws..
Oh nee wat verdrietig, hopelijk vind je de steun die goed doet. Heel veel sterkte hiermee
 
Hier last van misselijkheid soms maar komt met vlagen en gevoelige borsten nog steeds. Soms echt een honger klap dan moet ik wat eten en als ik te veel eet krijg ik soms last van mijn darmen haha. Vermoeidheid valt wel mee ligt eraan hoe ik geslapen heb
 
Terug
Bovenaan