Uitgerekend Maart 2024

Hey allemaal,

Zoals het er nu uit ziet 15 maart uitgerekend. Als 2 echo's gehad omdat ik bloedingen had. Beiden echo's zagen er goed uit. Wel een grote cyste gevonden op 1 van mijn eileiders. Nu op vakantie in Tjechië en weer bloedingen. Paniek slaat weer toe. Vooral omdat het dit keer wat meer is. Gelukkig wel een week geleden het hartje zien kloppen. Hopelijk komt het goed! Meer mensen ervaring met bloedingen?
 
Wat vervelend Laura, die bloedingen. Snap dat je daar erg bezorgd van wordt. In deze zwangerschap geen ervaring mee. Wel alweer flink misselijk, deze week twee keer overgegeven en zó moe. Probeer het een beetje te onderdrukken met gember maar ik zal wel weer aan de emesafene moeten ben ik bang. Bleh.
 
Hey Laura. Zoals het er naar uitzien zijn wij dus precies dezelfde dag uitgerekend :) leuk ! Wat vervelend die bloedingen ik kan mij voorstellen dat het meteen zorgen en vragen oproept, hopelijk heeft het te maken met de cyste en kan je na je vakantie misschien nog een keer langs ? Van wat ik soms lees is het belangrijk in de gaten te houden of er niet stolsels of grove klonten bij zitten geloof ik. Maar het beste is toch altijd even met een professional contact op te nemen die weten precies wat wel of niet goed is.

Zazoutwee aaah wat balen hopelijk voel je je snel beter want zo misselijk zijn is echt niks. Ik ben zelf nu ook echt een stuk moeier dan eerst en ben vaker misselijk maar ik heb nog niet overgegeven. Ik ben na een klein ommetje lopen al bekaf.
 
Bizar hè? Dat je al zo snel zo veel veranderingen merkt aan je lijf. Ik ben nu waarschijnlijk iets meer dan zes weken zwanger. Zo kort nog, maar ik lig al weer helemaal overhoop . Bij mijn zoontje heb ik tot aan de laatste maand overgegeven dus ik stel me er maar op in dat dat weer zo is. Dan kan het alleen maar meevallen. Ik vind het overgeven op zich niet eens zo erg, als de misselijk dan maar wel weg is daarna.
 
Hey Laura. Zoals het er naar uitzien zijn wij dus precies dezelfde dag uitgerekend :) leuk ! Wat vervelend die bloedingen ik kan mij voorstellen dat het meteen zorgen en vragen oproept, hopelijk heeft het te maken met de cyste en kan je na je vakantie misschien nog een keer langs ? Van wat ik soms lees is het belangrijk in de gaten te houden of er niet stolsels of grove klonten bij zitten geloof ik. Maar het beste is toch altijd even met een professional contact op te nemen die weten precies wat wel of niet goed is.

Zazoutwee aaah wat balen hopelijk voel je je snel beter want zo misselijk zijn is echt niks. Ik ben zelf nu ook echt een stuk moeier dan eerst en ben vaker misselijk maar ik heb nog niet overgegeven. Ik ben na een klein ommetje lopen al bekaf.
We hebben helaas een miskraam gehad. :( Intens verdrietig
 
We hebben helaas een miskraam gehad. :( Intens verdrietig
Hoi Laura, wat een super verdrietig nieuws is dit, ik leef echt heel erg met jullie mee en wat rot dat dit zo in Tsjechië gebeurt is. Hopelijk vinden jullie veel steun bij elkaar en jullie omgeving om dit te verwerken
 
Heel verdrietig Laura! Heel veel sterkte.

Vandaag de vitaliteitsecho gehad en alles was gelukkig goed. Nu 7+5 dus eind maart uitgerekend.
 
Terug
Bovenaan