Uitgerekend Maart 2024

Wat leuk om alle berichten te lezen, hoe gaat het bij iedereen met de symptomen ? Veel last of valt dat wel mee ?

Ik zit vandaag op 10+4 en mijn klachten zijn sinds vorige week wat minder geworden wat ik eigenlijk ook een klein beetje spannend vindt maar ik lees veel dat het er bij hoort. Donderdag hebben we een termijn echo dus dan gaan we het weer zien kijk er zo naar uit.

Dat klinkt heerlijk, wat minder klachten en de echo in het vooruitzicht. Hier inmiddels aan de medicatie omdat het spugen zo erg is.

Laatst bewerkt:
Ik ben ook misselijk, maar een keer overgegeven, maar mijn eetlust is nergens te bekennen en heel veel eten smaakt vies. Dus hoop dat ik dit na 3 maanden weer achter me kan laten Anderzijds maakt het me ook niet zo veel uit, als het kindje maar goed groeit en gezond is heb ik het ervoor over!

Wat leuk om alle berichten te lezen, hoe gaat het bij iedereen met de symptomen ? Veel last of valt dat wel mee ?

Ik zit vandaag op 10+4 en mijn klachten zijn sinds vorige week wat minder geworden wat ik eigenlijk ook een klein beetje spannend vindt maar ik lees veel dat het er bij hoort. Donderdag hebben we een termijn echo dus dan gaan we het weer zien kijk er zo naar uit.
Spannend en leuk bijna de echo! Laat maar weten hoe het is.

Heb jij die al gekregen? Ik moet 4 sept opnieuw een echo laten maken, omdat de vk zei dat dit nu nog niet helemaal betrouwbaar is
Ik heb 5 sept de volgende echo staan dus we lopen lekker gelijk qua termijn en afspraken . Vandaag de intake gehad maar dat was niet zo bijzonder omdat ik al bekend was in de praktijk. De afspraak van 5 sept daar kijk ik wel meer naar uit. En dan 19 sept de 13 weken echo. Gaan jullie die doen?

Ik heb 5 sept de volgende echo staan dus we lopen lekker gelijk qua termijn en afspraken . Vandaag de intake gehad maar dat was niet zo bijzonder omdat ik al bekend was in de praktijk. De afspraak van 5 sept daar kijk ik wel meer naar uit. En dan 19 sept de 13 weken echo. Gaan jullie die doen?
Zeg dat wel, ik heb de intake morgen. Ik wil het wel doen de 13 weken echo, fijn om alvast te weten hoe het is met het kindje en anders duurt het zo lang tot de 20 haha. Vind het na de vorige echo al lang duren

Spannend en leuk bijna de echo! Laat maar weten hoe het is.
Het was super leuk, alles was ook in orde en het bewoog ook meteen, zo bijzonder om het nu te zien het is al echt een klein mensje, bij de vitaliteit zie je echt alleen een klein hompje. Zit helemaal op een roze/blauwe wolk.

Wij gaan ook voor de 13 weken echo, maar die moeten we nog inplannen geloof ik.

Ah wat leuk! Ik herinner me van mijn zoontje dat ik echt zo’n armpje zag zwaaien: haaaii.
Echt leuk dat je dan al je kindje zo ziet bewegen.

Terug
Bovenaan