Uitgerekend mei 2019

@rn Oh dat is lastig inderdaad,maar al wel heel snel een positieve test dan.
Ik zelf twijfel ook enorm. Normaal heb ik een cyclus van 28 dagen dan is mijn NOD vandaag. Ik heb even tarwekiemolie geslikt, maar toen ik las dat dit Mn cyclus door de war zou brengen ben ik gestopt. Ik heb op dag 16,17 en ochtend 18 een positieve ovulatie test gehad.. Geen idee wanneer mijn eisprong is geweest. Ik heb gister getest met een normale test dus geen vroege en had al een streep. Ook met de 2 voor 5 van Kruidvat een duidelijke streep en Vanmorgen met CB die zei 1-2 weken zwanger. Zo onzeker nu ?

@jackym oh dat is wel een goed teken toch zoveel positieve testen! Gewoon positief denken hoe moeilijk dat soms ook kan zijn! Cb is altijd het beste zeggen ze he dus dat gaat vast goed komen! Is alleen zo spannend he?

@jackym Jazeker wat lief dat je het vraagt! Hou je mij ook op de hoogte hoe het met jou gaat? Wanneer bel je de verloskundige??

@rn Ik heb geen idee.. Ik denk dat ik het woensdag doe. Dan weet ik zeker dat het 14 dagen geleden is geweest dat ik mijn eisprong heb gehad en er vanuit ga dat er geen menstruatie meer aan komt. 
Misschien dat ik wel maandag de dokter bel omdat ik zon hoofdpijn heb en last van mijn maag waardoor ik vannacht dus niet heb geslapen 

@jackym Oh ja dan zou ik voor de zekerheid ook ff wachten tot woensdag! Ohw dat is wle minder dan he, ja voor de zekerheid gewoon ff bellen!

@jackym Oh ja dan zou ik voor de zekerheid ook ff wachten tot woensdag! Ohw dat is wle minder dan he, ja voor de zekerheid gewoon ff bellen!

@ Jackym Spannend is het zeker..Ik heb me vandaag via de site van de verloskundige al aangemeld. Verwacht dat ze me maandag terug bellen. Waarschijnlijk krijg ik ook eerder een echo i.v.m. mijn eerdere miskraam. 

Terug
Bovenaan