Uitgerekend mei 2019

Hoi meiden,
Hoe gaat het met iedereen? Ik ben morgen als het goed is vijf weken zwanger, maar ik merk dat ik met de dag zenuwachtiger en ongeruster word. Misschien omdat ik in juni een miskraam heb gehad, ik ben zo bang dat het weer niet goed zit. Hebben meer mensen hier last van en hoe gaan jullie hiermee om?

Vanmorgen nogmaals 2 testen van clearblue gedaan. Beiden positief. Net gebeld voor men 1ste echo. Volgende week woensdag mag ik al gaan. Spannend ?

@Rosiee
Herkenbaar!! Ik ben net zwanger van ons eerste kindje (5 weken) en heb in mei ook een vroege miskraam gehad met 4 weken ongeveer. Dus herken je ongerustheid zeker!
Wat ik doe: mezelf afleiden en regelmatig zeggen: het komt vast goed! De kans dat het goed gaat is zo veel groter dan dat het fout gaat:)
Na elke week die ik 'gehaald' heb, koop ik iets kleins, bijvoorbeeld sokjes, een knuffel of een slabbertje :) 
Ik heb zelf wel af en toe een wat trekkend/drukkend gevoel in mijn linker zij. Herkennen jullie dat..? Kan dit nu al bandenpijn zijn? Lijkt me wel erg vroeg met 5 weken. Ik lees het nergens terug op het forum dat het een zwangerschapskwaaltje is, dus ik hoop dat het er gewoon bij hoort :)

Groetjes!
Mijn eerste kleintje

Vanochtend heb ik mijn eerste echo gehad, alles ziet er goed uit en het hartje klopt! ♡ ik zit op 7 weken en 4 dagen. Volgende echo is 18 Oktober.

Gefeliciteerd "mijn eerste kleintje"! Die pijn in m'n zij herken ik wel, maar het is volgens mij geen bandenpijn. Dat kan je wel al hebben, maar dat zit dat scuibs onder in je buik (daar zitten je korte banden).
Wat een goed nieuws RDRD! Kunnen ze verder nog meer zien op zo'n eerste echo of is dat nog te vroeg? Zoals bijvoorbeeld open ruggetje?

Gefeliciteerd "mijn eerste kleintje"! Die pijn in m'n zij herken ik wel, maar het is volgens mij geen bandenpijn. Dat kan je wel al hebben, maar dat zit dat schuin onder in je buik (daar zitten je korte banden).Wat een goed nieuws RDRD! Kunnen ze verder nog meer zien op zo'n eerste echo of is dat nog te vroeg? Zoals bijvoorbeeld open ruggetje? 

@ananasss ? inderdaad een wijze les voor ons allen. Met vallen en opstaan leren we steeds meer. 
 @Mien en @mijn eerste kleintje gefeliciteerd en wat een leuk idee om elke week die je hebt gehaald iets te kopen!

@floraN .. nee je ziet niet veel, tis echt super klein het is nog niet eens te zien dat het een kindje is. je ziet iets bewegen dat is dan het hartje en verder lijkt het een beetje op een boontje haha. maar wel heel bijzonder, word dan opeens heel werkelijk. 

Terug
Bovenaan