Uitgerekend mei 2019

Ook ik heb mijn eerste echo gehad.
ik was een paar dagen terug gezet. Was ong 6,5 a 7 weken.
16 oktober mag ik weer voor de echo dan kon ze me ook de precieze uitgerekende datum geven. Verder zag alles er goed uit en het hartje klopte gelukkig ❤️ trots ❤️

liefs 

Leuk en spannend hoor al die eerste echo's! Hier nog 1,5 week wachten (dan 7,5 week ong). Prijs mezelf gelukkig dat ik nog altijd redelijk klachten-vrij ben. Alleen moe haha, en had net ineens een bloedneus ? O en iets anders waar iemand zich misschien in herkent? Ik hoor voornamelijk veel zwangere vrouwen over meer afscheiding. Nu is mij daar nog niet veel bijzonders in opgevallen, maar wel dat is tijdens het vrijen veel 'droger' ben dan ik altijd was! Vond ik zo raar ?

Gefeliciteerd alle nieuwe meiden ❤️

ik begin nu toch vaker misselijk te zijn en hoofdpijn te hebben en intens moe. 
Had vd week een extra echo omdat ik met plassen een beetje slijm en donkerbruinbloed (sorry voor de details) had .. 
de eerste echo was woensdag en daar konden ze alleen maar inwendig het kindje zien en werd het geschad op 6,5 week

vrijdag met de extra echo dus 2 dagen later was ineens wel de baby goed te zien met een kloppend hartje en dat uitwendig ??

nu heb ik een vraag. Hebben jullie ook wel eens met plassen en afvegen een beetje past van slijm en echt heeel licht bruin verlies. Tis meer beige en misschien overdrijf ik want het is amper wat .. maar is dat gewoon oke ? 
VK zegt dat ik me alleen zorgen moet maken als het echt bloed is en en fel rood is gepaard met krampen etc maar wou het even navragen bij jullie. 

Het hartje klopte goed daar was geen twijfel over ❤️

@Gebruiker....246 
Ik heb ook last gehad van Bruine afscheiding.. zo'n 4 dagen lang. ik was woensdag bij de vk geweest en ze heeft me gezegd zoals ze ook bij jou heeft gezegd dat het geen probleem is zolang het niet rood is. Het kwam niet bij de baby vandaan, waarschijnlijk oud bloed van de baarmoeder. Maar dat is normaal en niks om zorgen over te maken. 

Goedemorgen dames, 
Inmiddels bijna 6 weken zwanger en behoorlijk last van misselijkheid.  De hele dag door,.
Kleine porties eten en licht verteerbaar lijkt helaas niet te werken.. 
Iemand met een gouden  tip?

Pff, vandaag eerste echo. Ben zo zenuwachtig. Heb vannacht ongeveer ieder uur gezien ... Hoop zoooo dat het goed is, maar ergens bereid ik me ook helemaal voor op de zin "Sorry mevrouw, bla bla bla".
Heb al zovaak die deksel op m'n neus gehad. Niet qua zwangerschappen, maar meer in het voortraject, maar goed, fingers crossed! 
Sorry moest het even van me afschrijven ....

Heb de eerste echo gehad bij 7 weken. Ik ben ook een week terug gezet wat me onzeker maakte. Het scherm was aan de andere kant van de kamer. De echo was niet vaginaal. Vond het allemaal zo raar gaan. Dit was de verloskundige die me 2 jaar terug even een foldertje gaf over een miskraam. Heel bot en nors. Totaal geen goed gevoel bij deze vrouw. Denk dat ik het toch bij een andere verloskundige ga proberen binnen de praktijk. Was een beetje een domper op de mooie dag. 
Ik heb nog wel steeds een soort zelfbescherming aan staan. Durf me nog niet emotioneel te hechten. Bang dat het mis gaat. 16 oktober een termijnecho. Tijdelijke uitgerekende datum nu: 23 mei.
Klachten beginnen nu te komen. Misselijk. Veel darmkrampen. Dochter is met een keizersnede ter wereld gekomen. Denk dat ik verklevingen heb. Moe. Ach dat overleven we ook wel weer. Kijk uit naar de tweede trimester. Meer energie. Geen geheimen. Vreugde delen. 

Ps. Tips om het geheim te houden of om geen alcohol te drinken? Dieet. (Geen alcohol en “verklaart” buikje) 

Terug
Bovenaan