Uitgerekend mei 2019

? vervelend dat jullie ook zo misselijk zijn! Troost me maar met de gedachte dat ik niet de enige ben en het is inderdaad voor een goed doel. ? het is wel lastig verborgen houden inderdaad zo. 

Wat mooi al die goede echo's! Hier nog een weekje wachten. Ik merk vooral dat ik gewoon niet kan wachten om het te zien.
Hier sinds vandaag ook misselijk. Gelukkig valt het nog mee. Het begon vanmorgen toen ik mijn pot crème open draaide en de geur rook? ik merk het verder vooral als ik een lege maag heb of sterke geuren. Het valt gelukkig nog mee, heb ook nog biet okver hoeven geven dus hoop dat dat zo blijft.

Hier ook over de gehele dag licht misselijk, geurtjes en honger versterken dit. Tijdens het avond eten is het het ergst. Vlees vind ik niet meer zo lekker groente gaat gelukkig beter. M’n borsten ja die zijn al flink gegrooit ? en ze waren al niet klein....tepels zijn ook erg gevoelig. Heb ook wel af en toe last van m’n onderrug, voornamelijk boven m’n linker bil. Iemand hier ervaring mee?
Heb navraag gedaan over het sporten (bootcamp) maar dit kan gewoon, als hè maar goed luistert naar je lichaam.

Suso bedankt voor je reactie. Sporten kan dus wel gewoon, mits je naar je.lichaam luistert. Mooi! ?? ik hoop dat mijn borsten een beetje gaan groeien.. Ik heb niet zoveel, dus een beetje meer zou ik wel waarderen hihi. Ik ga zondag op vakantie en twijfel of ik een zwangerschapsbh zal kopen voor die tijd om mee te nemen. ? ze zijn nu nog niet gegroeid maar kunnen dat de komende 2 weken wel doen natuurlijk. Ik neem wel mijn sportbh zonder beugel mee. Wat zouden jullie doen in mijn geval? 

Lievelo ik zou een fijne bh en evt sportbh mee nemen. Zal niet zon vaart lopen, en anders kun je op vakantie ook nog shoppen. 

Ik vind deze trimester het minst leuke. Het geheim houden inderdaad. Niemand mag weten dat je beroerd bent. Hopen dat de weken snel voorbij gaan en dat de misselijkheid bij 12 weken af neemt ?

Om die reden hebben wij/ik besloten om het wel te delen ook op het werk en bij wat goede vrienden/familie. Het is ook echt een opluchting. Het is zo bijzonder en heftig en dan ook nog zon geheim met je meedragen, daar werd ik ook echt meer moe van.
ik heb ook in een lingeriezaak een te grote bikini voor nu gekocht, die al wel past. Mijn borsten zijn al een cupmaat gegroeid... Haha 

Hoi allemaal!
Leuk om deze reacties te lezen ook erg herkenbaar met het misselijk zijn.. begin niet over het woord ei of ik ga al zowat over me nek.  Wij zijn er 4 weken geleden achter gekomen dat ik zwanger ben was een complete verassing!! Aangezien ik gewoon de pil elke dag slik. Ik heb al 2 mooie kinderen een dochter van 5 en een zoontje van 1,5 + 2 maanden (ben niet van "mijn kind is 36 maanden" ?) 
Vorige week mijn eerste echo gehad de vroegste tot nu toe (vergeleken met mijn andere kinderen) zelfs geleerd dat ze dan het hartje nog niet mogen laten horen maar wel op meten en er zat ook een rondje bij de baby ook nooit gezien blijkt t vruchtzakje ofzoiets waar ze hun voeding uit halen heel bijzonder.  Ookal leek ons kindje nog op een boontje haha was het weer heel erg bijzonder.. ? Ik ben nu 9 weken zwanger maar wel lastig om me mond te houden.
Wilde graag me echo foto delen maar lukt op 1 of andere manier niet.
Groetjes, Mendiee

Hi dames! Ik sluit me graag bij jullie aan! Na 3 hele intensieve weken waarin ik er achter kwam dat ik zwanger was van een man die ik nog maar net kende en die aangaf absoluut geen kinderen te willen en ik die een besluit moest nemen hoe nu verder.. ik ben morgen 10 weken zwanger en heb afgelopen maandag m'n 1e echo gehad, hartje zien kloppen en kindje zien bewegen, zo bijzonder :) lijkt me leuk om met jullie mee te kletsen!

Terug
Bovenaan