Uitgerekend mei 2019

Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben met al die extra kilo's. Zit nu op ca 10-11kg bij ca 27wk.
Vervelend van de diabetes SuSo. Daar ben ik ook wat huiverig voor.. 
Leuk dat jullie aan zwangerschapsyoga doen. Daar heb ik helaas zelf geen geduld voor haha. Ik ben begonnen met zwangerfit en fitness zelf thuis nog (m.n. crosstrainer en spinning). 
Heb daarnaast een cursus hypnobirthing aangeschaft.. hoop hiermee de bevalling tzt, voor zover mogelijk,  zo 'relaxt' mogelijk door te komen. 

Hallo Dames!!!
hoe gaat het met jullie?? Ik ben nu 28weken en vind het toch wel zwaarder worden. 
Wij hebben afgelopen donderdag een pret echo gehad, wat mooi dat ze dat kunnen en ons meisje kwijt nu al op haar zus ?
liefs

Hier gaat alles nog voorspoedig :) 26 wkn, en eigenlijk nergens serieus last van. Na 20 wkn misselijk zijn en spugen prijs ik mezelf eindelijk gelukkig haha. De kleine is mega beweeglijk, mijn buik gaat soms uren achter elkaar heen en weer van het getrappel en gedraai. Erg leuk om te zien haha. Maar soms mag ze best even rustig aan doen hihi. Ook ik begin (eindelijk?) te groeien, en heb nu een zichtbare zwangerschapsbuik. +3kg... maar wat er niet aankomt hoeft er straks ook niet af haha. En wie weet maak ik straks ineens een groeispurt ?

Hee!
Morgen ben ik 29 weken en ook vind het allemaal wel wat zwaarder worden. Soms denk je dat je nog van alles kan en daarna met kloppende benen en een zere rug op de bank? Het is soms best lastig inschatten wat wel en niet meer kan. Maar ik kan wel enorm genieten van de zwangerschap. De kleine beweegt veel en in zie mijn buik soms behoorlijk heen en weer wiebelen!
Morgen hebben we een pretecho. Kijk er enorm naar uit hoe hij eruit ziet en of we kunnen zien op wie hij lijkt.

Hier vandaag 28+5 en mijn buik groeit als kool! Waar je met 20 weken nog bijna niets zag is dat nu wel anders haha! Ik vind het zo gek om te bedenken dat ik al bijna de 30 weken aan tik! Alles komt ineens heel dichtbij wat heel spannend is maar ik kan ook echt niet wachten tot hij er is. Gelukkig heb ik tot nu toe geen noemenswaardige klachten en gaat het allemaal heel goed. We hebben in Maart heel veel babygerelateerde afspraken staan dus die maand zal ook wel voorbij vliegen en dan ga ik alweer bijna met verlof. Super leuk om af en toe weer te lezen hoe het met jullie allemaal gaat! 

Deze week vakantie. Ik dacht lekker in huis bezig te zijn met keukenkastjes schoonmaken, alle hoekjes en gaatjes langs met de stofzuiger en de tuin ene beetje aanharken. Helaas heb ik nu 2 dagen last van mijn rug? lopen naar de keuken is al een hele opgave. Hopen dat het straks wel over is na de vakantie zodat ik zonder problemen nog 4 weken kan werken tot mijn verlof! 
Ik ben maandag aan het zwemmen geweest en dacht dat dit juist goed was voor alle spieren, maar daarna de rugpijn gekregen. Zou het voor mij niet werken of is het een kwestie van doorzetten?

Wat een stilte?
Wat gaat de tijd snel! Alweer 31 weken en het einde komt toch wel een beetje in zicht.
Hier een kleine update. Vanwege de rugklachten toch maar een dag minder gaan werken (van 5 naar 4 dagen). Merkte ook wel dat het erg zwaar werd met die dikke buik die soms wel erg in de weg zit haha. Wel prettig om een dagje rust te hebben in de werkweek. Vandaag naar de fysio om te kijken wat er aan de hand is met mijn rug.
Hoe gaat het met jullie?

Hoi allemaal!
Ik heb nog niet eerder op dit topic gereageerd, maar ook wij verwachten ons kindje in Mei. Ik ben vanaf morgen 30 weken, de tijd vliegt echt voorbij. Tot nu toe een fijne en gemakkelijke zwangerschap. Ik vroeg mij af of jullie een whatsapp groep hebben? Of is daar behoefte aan? Mij lijkt dat erg leuk! Zo niet, ook prima natuurlijk, dan volg ik jullie verhalen via het topic :) 
Groetjes Samantha

Terug
Bovenaan