Uitgerekend mei 2019

Wij hebben voor een joolz day gekozen maar deze van marktplaats gehaald. Vond een dubatti ook mooi maar ik vind het niet fijn dat de duwstang daar ovaal is ipv rond. En joolz heeft wel een ronde duwstang wat we dus allebei een stuk lekkerder vast vinden houden. Nieuw vind ik wagens sowieso onwijs duur. 

Wij hebben de kinderwagen van onze dochter nog, het kamertje, veel kleertjes en spulletjes. Erg makkelijk, maar vind het wel leuk om kleine nieuwe dingen te kopen ?
wij hebben trouwens de Joolz Day echt een super fijne kinderwagen (wel duur). 
Succes met uitzoeken dames!!!

Wij hebben de Bugaboo Buffalo nog van onze zoon en zijn daar nog heel blij mee. Verder hebben wij nog helemaal niks aan het kamertje gedaan. We weten ongeveer welke kamer we gaan kopen en hoe we het willen inrichten, maar moeten nog in actie komen ;-). De vorige keer begonnen we ook pas bij 6 maanden of zo. Het is allemaal zo gebeurd en het meeste hebben we nog.

Hi allen, wat leuk om jullie verhalen te lezen, herkenbare dingen ook. Hier zijn ook al aardig wat spullen in huis en is de kamer grotendeels af. Wij zitten inmiddels op ruim 26 weken en verwachten begin mei onze eerste dochter. Ik merk eigenlijk weinig van de hormonen, alleen de kilo's zijn er wel behoorlijk aangekomen, deels ook een beetje omdat ik wel wat meer zoetekauw ben geworden.. dat wordt aanpoten na de zwangerschap :|..
Doen jullie ook aan sport en/of zwangerschapscursussen? 

Wij hebben ook een kinderwagen! Paar weken terug al gekozen. Na de 16 weken-echo zijn we naar de Baby-Dump gegaan en hebben daar een kamertje/box/wagen en nog wat dingetjes besteld.
Wij hebben gewoon de eerste-beste kinderwagen gekozen die ons aansprak, en dat is de Mutsy Nio geworden. Paar dingen waar ik op gelet heb: ten eerste grote wielen! Van die kleintjes is heel leuk op perfect geasfalteerde wegen maar verder heel onpraktisch. Ook de kleur! Absuluut geen zwarte kinderwagen. Gezien de kleintjes in mei geboren gaan worden en het daarna zomer is, is zo'n zwarte wagen al snel veelste warm. En genoeg berg-ruimte vond ik ook wel handig. Ohja en eentje die je wel handig op kan vouwen voor transport. 
Verder kan je het natuurlijk zo gek maken als je zelf wilt, maar ik had zelf zo iets van: hoe minder er op zit hoe minder er kapot aan kan gaan. Haha. 

14 februari wordt alles geleverd van de baby-dump. :) Nog even geduld dus voor ik het in huis heb. 

[quote quote=10161234]Ik merk eigenlijk weinig van de hormonen, alleen de kilo’s zijn er wel behoorlijk aangekomen, deels ook een beetje omdat ik wel wat meer zoetekauw ben geworden.. dat wordt aanpoten na de zwangerschap :|.. Doen jullie ook aan sport en/of zwangerschapscursussen?[/quote]
Herkenbaar van die kilo's! Nu heb ik niet meer zo'n grote eet-drang als in het begin maar met bijna 25 weken ben ik ondertussen ook al 12 kilo aangekomen. Ik sportte ook best veel voor de zwangerschap en dat lukt nu ook allemaal niet meer. Kan er soms best onzeker over zijn, zeker als ik lees dat er veel dames zijn die nog maar een kilo of 6 (of nog minder!) aangekomen zijn. Maargoed dat zie ik na de bevalling dan wel weer. :) 

Kwa sport en zo probeer ik nu af een toe nog wel te fitnessen/gewichten te trainen. En aan cursussen ga ik wekelijks naar zwangerschaps-yoga en vanaf maart begin ik met een cursus "zwanger-fit". :) 

Doe jij zelf ook iets?? 

Die kilo’s herken ik ook wel. Zal nu veeel minder worden aangezien ik sinds vorige week weet dat ik zwangerschapsdiabetes heb. Dus geen zoetigheid meer voor mij. Voordeel kom niet super veel meer aan, dus na bevalling sneller weer op gewicht.
Ik doe verder 1x per week aan zwangerschapsyoga. Ik vind het heerlijk ontspannen maar ook een goede voorbereiding op de bevallig. 

Terug
Bovenaan