Uitgerekend mei 2022

<p>Wellicht leuk ook een groepje te maken wanneer je uitgerekend bent in mei 2022! Aller eerst (voorzichtig) gefeliciteerd met je positieve test!! </p><p>Ik heb gister 24 aug positief getest, een mooi cadeautje voor mijn 30e verjaardag volgende week. Dit is mijn 3e zwangerschap. </p><p>2 jaar geleden bevallen van een gezonde dochter na een spoedkeizersnee. Een verschrikkelijk herstel volgde met 2 jaar lang revalidatie. Dit voorjaar een vroege miskraam gehad en nu dan weer een mooie positieve test. Het voelt anders dan in het voorjaar, ik voel me echt zwanger ben misselijk en moe en voel het aan mij lijf. Herkenbaar van de eerste! positief dus maar wel spannend. Merk dat ik continue bevestiging zoek en toch bang ben dat het niet goed zit. </p><p>Het lijkt me fijn en leuk met elkaar in contact te komen en verhalen te delen dus vind je dit ook fijn? Sluit je aan!</p><p>Liefs van mij</p>

Hoi!

Jij ook gefeliciteerd.

Hier ook officieel over tijd (testen afgelopen donderdag al positief en mijn nod was gisteren, lekker eigenwijs dus) maar de testen liepen vrij snel op en de laatste test van vandaag was een knaller! Zoals het er nu uit ziet ben ik 3 mei uitgerekend en heb ik 15 september mijn eerste echo. Blijft spannend.
Het is mijn 2e kindje, heb er 1
Rond lopen van bijna 2,5. Voor mijn eerste ook een miskraam gehad en hoop dat nu ook alles goed zal gaan. Ik voelde me vorige week grieperig en hele zere borsten. Met vlagen misselijk dus ben benieuwd.

We gaan het zien, ik heb zin in deze nieuwe spannende tijd!

Gefeliciteerd!
Begin deze week positief getest. Ik heb 21 september mijn eerste echo. Nu wachten tot het zo ver is, pff. 
Ik ben 29 en dit is mijn eerste zwangerschap. Dus ben heel benieuwd wat en hoe ik het ga ervaren! Tot nu toe krampjes in onderbuik. Verder eigenlijk nog nergens last van :) 

Hoihoi, 
Tegen mijn verwachting in stond ik maandag met een positieve test in mijn handen en vanmorgen weer ?. 
Voor ons betekent dit als alles goed gaat baby nr.3! We hebben al twee zoontjes van 4 en 2,5 jaar. 
Mijn uitgerekende datum staat voor nu op 1 mei. 
Door mijn leeftijd (40) vind ik deze zwangerschap wel iets spannender dan de vorige twee. Ook omdat ik me nog niet heel erg zwanger voel, soms wat misselijk of duizelig, maar verder niets. 

Gefeliciteerd allemaal! Ik heb gisteren positief getest, eigenlijk morgen mijn NOD. Eerste kindje, heel onwerkelijk, ontzettend blij. Volgende week maar eens bellen om een afspraak te plannen bij VK. 

Leuk allemaal gefeliciteerd!! Spannende tijd komt er aan.

Ik hoop vanmiddag en anders vd week de gyn te pakken te krijgen voor een eerste afspraak maar met de verwijzing loopt het allemaal nog niet heel vlot.

Ik verwacht rond 1 mei uitgerekend te zijn!
Mijn testen blijven overigens nog een beetje gelijk niet heel oplopend dus vind dat nog wel spannend. Neem een testje mee op vakantie wellicht test ik dan zaterdag ochtend mooi donker! De CB zegt iig zwanger 1-2 dus dat is al heel fijn.

Gefeliciteerd allemaal!! Wat spannend zeg!
Gisteren heb ik een positieve test gedaan en naar mijn berekening is de uitgerekende datum 2 mei 2022! !

Terug
Bovenaan