Uitgerekend mei 2022

Gefeliciteerd iedereen,

Ik heb afgelopen maandag 23/8 positief getest. Ik had die dag een afspraak in het ziekenhuis. Om te leren prikken voor een beginnend traject IUI. Maar ik werd maar niet ongesteld dus dacht toch ff testen voor de afspraak en ja hoor zwanger :).

Ik ben 33 jaar en dit is mijn eerste kindje. Na bijna 2 jaar proberen zijn we ontzettend blij dat het toch nog op de natuurlijke weg is gelukt. Nu hopen dat alles goed blijft gaan. Ik ben rond 1 mei uitgerekend denk ik en ik heb omdat ik in het ziekenhuis loop 8 september me eerste afspraak om te kijken of het goed gaat.

Ik ga voor jullie allemaal duimen dat we allemaal een goeie zwangerschap hebben

Gefeliciteerd iedereen! Ik hoor net bij het april of net bij het mei forum, ik denk net in mei. Mbv een traject met letrozol vanwege PCOS zwanger geraakt. Gelukkig was het in de 2e ronde waarin de medicatie aansloeg al raak! (Daarvoor was de dosering te laag, dus kreeg ik geen eisprong). Al met al wel heel lang bezig geweest, omdat ik het eerst natuurlijk wilde proberen (met 1 eisprong in de 6 weken tot 4 maanden..) Met PCOS is de kans op een miskraam wel 30-50% las ik, dus dat vind ik erg spannend. Op gevoelige borsten na heb ik helemaal geen symptomen. Op 10 september de eerste echo in het ziekenhuis, spannend!!!!
Ik ben trouwens 28 en dit is mijn eerste zwangerschap. 

Hey,
Iedereen gefeliciteerd. Ik ben 35 lentes jong. Ik heb vanmorgen een test gedaan en deze laat een licht streepje zien. Ik zit nog voor mn NOD. Ik ben dus nog voorzichtig blij en wil eerst een duidelijkere streep voordat ik er meer zekerheid in heb. Ik ben nu halve wegen mei uitgerekend. Ik ben getrouwd en heb al een zoontje van bijna 2 jaar. Dit is onze 2e ronde, dus weer erg snel gegaan. Iedereen alvast een goede zwangerschap gewenst.

Hoi allemaal,
Na anderhalf jaar, 1 miskraam bij 6 weken, hadden wij toch het geluk om een positieve test in handen te hebben. We hadden net een afspraak in bij de gyna omdat het niet weer lukte na de miskraam. Nu duimen we super hard om deze zwangerschap te voldragen. Maar tot aan de eerste 6 weken is het echt mega spannend en ben ik mega onzeker. Als alles goed mag gaan is 6 mei de uitgerekende datum.
Liefs!

Hey dames. Hoe gaat het met jullie? Voelen jullie nog goed? Ik nog wel. Ik heb nog niet zoveel klachten en ik hoop dat dat zo blijft ?

Hey iedereen! Zelf ben ik vandaag erachter gekomen dat ik zwanger ben! Clearblue digital gaf 2-3 weken aan. Ik heb al een dochtertje van 2jaar die is geboren in mei 2019

Gefeliciteerd allemaal!
Ik had vorige week maandag ook voor het eerst in mijn leven een positieve test! En dat na onze allereerste IUI! Zo spannend allemaal maar zo blij nu. Door vakanties pas 28 september 1e echo.

Leuk dit forumonderdeel, allemaal gefeliciteerd :D Ik duim mee voor goede zwangerschappen voor ons allen.
Ik ben 30 jaar oud en heb zo'n 3 maanden terug met 7 weken zwangerschap een MK gehad. Had vanmorgen weer een positieve test in handen. Afgelopen donderdag, 26 augustus, was mijn NOD. Moest van mezelf wachten tot gisteren, de 29e, met het testen. Had alleen nog maar een test van 2besure thuis. Op deze test was heel licht een tweede streepje zichtbaar. Vanmorgen opnieuw getest met een andere test, en die was duidelijk positief.
Mijn uitgerekende datum staat op 4 mei, de verjaardag van mijn moeder.
Ik had ook al een week last van zere borsten / misselijkheid / vermoeidheid, maar wilde niet op de zaken vooruit lopen. Deze symptomen had ik voor de positieve test bij de MK niet. Ik vind het allemaal dus heel spannend en kan niet wachten tot ik met 8 weken de eerste keer naar de VK mag en dan hopelijk hoor dat alles goed is. 

Terug
Bovenaan