Uitgerekend mei 2022

Hoi meiden, ik kom even gezellig mee kletsen.
ik ben ondertussen 17+4. Wat gaat de tijd hard hè.. wij hebben de nipt laten doen en de 13 weken echo en alles was goed!
we hebben ook een pretecho laten doen met 15+6 en wij krijgen een meisje :)). (We hebben al een zoontje van 4 jaar). Dus een extra kado'tje.
voelen jullie de baby al lekker bewegen? Ik denk dat ik haar al sinds een week of 3 voel.. lichte plopjes en bubbeltjes.. maakt me weer onzeker als ik niets voel, pfff hormonen he! 
blijf een zwangerschap onwijs spannend vinden.. ben blij als ik haar elke dag lekker voel bewegen.. een bevestiging van leven! Hopelijk binnenkort een mooie 20 weken echo ❤️

ik koop 2dehands kleding maar ook nieuw! 
Tip van Flip, koop maat 50 2dehands want daar zijn ze vaak zo uit! (Tenzij je een heel klein guppie krijgt) 

xx

Hej,
Oh maagxuur, een bekende kwaal ook bij mij. Heb nu omeprazol en dat werkt als een malle ?

De uitslagen waren verder goed! Nu 20 weken echo afwachten. Die zou ik as donderdag hebben helaas positief getest op corona ? dus die moeten we verzetten.

Hier nog weknig gekocht maar dat komt denk ook een beetje omdat het de tweede is. Hopelijk na de lockdown nog even shoppen ?

Aaaah wat balen! Hopelijk snel in de herkansing voor de 20wk echo! Omeprazol ga ik proberen! Dank voor de tip. En beterschap, hoop dat je er niet al te ziek van wordt!

M28 welkom! En leuk, een meisje nu! Ik voel sinds 2 weken plofjes en die worden nu steeds duidelijker ?

Dank je! Ja leuk die plofjes he.. een teken van leven vind ik zooo een fijn gevoel. Ik ben zelf een Pietje paniek dus kan me overal druk over maken! 

ja een meid, kan het niet geloven! Ik ben zelf gek op roze en strikjes etc maar dacht altijd ik zal wel jongens krijgen, die trouwens ook geweldig zijn. Ik heb een pracht van een jongen! Maar och al die meisjes kleding, ik blijf kopen ?.. angst blijft beetje hangen dat ze het misschien niet goed gezien hebben en het met de 20 weken echo toch een jongen is hahaha!  

weten jullie al wat het geslacht is van jullie baby

Heerlijk he, die plopjes! Oh en een meisje wat super leuk! Stiekem hoopte ik daar ook op maar tis een tweede jongen. Ook heel leuk voor zijn grote broer natuurlijk!

Hier verder alles redelijk te doen met corona maar had de Kerst toch anders voor mij gezien.

Jaa leuk, lekker jurkjes shoppen ? oeh dat zou toch wat zijn, als ze het niet goed hebben gezien... niet toevallig het kamertje ook al roze gemaakt? Hahaha
Wij houden het geslacht een verassing, kamertje en kleertjes zijn allemaal neutraal. Over een week of 3 zijn de gordijnen klaar en dan is het kamertje al af! Moet alleen de box nog even een lik verf geven.
Ja balen zo precies met de kerst in quarantaine, bah ? gaan jullie er thuis wel wat leuks van maken?

Hoi hoi... Ik ben 4 mei 2022 uitgerekend en voel sinds 17w2d schopjes. Nu ben ik 22w6d en voelde het vorige week echt hard schoppen. Alleen sinds 5 dagen niet meer zo goed. Ik ben nogal een stress kip en maak me snel zorgen. Heeft iemand dit wel vaker of is dit ongewoon?

Hoi Bernice! Ik ben de 8e uitgerekend dus loop ongeveer gelijk met jou en had vorige week hetzelfde! Soms echt hard en dan weer een aantal dagen heel zacht of bijna niks. Als je je echt ongerust maakt zou ik je verloskundige gewoon bellen!

Terug
Bovenaan