Uitgerekend mei 2023

Echo was hier niet goed vorige week dinsdag, hartje is gestopt met kloppen. Morgen beginnen met medicatie om de miskraam op gang te brengen. Ontzettend verdrietig, kan er niks anders over zeggen.. 
Ik ga jullie daarom verlaten hier. Wens jullie allemaal een fijne zwangerschap en hoop vanuit heel mijn hart dat het bij jullie allemaal goed mag verlopen! 

Manon wat vervelend nieuws. Wat stoer dat je voor de medicijnen gaat. Ik heb 2x jouw verhaal meegemaakt en nu nog steeds een beetje bang voor de a.s. termijn echo. Maar vooral de eerste keer wilde ik het vruchtje niet "helpen" om m'n lichaam te verlaten. Er ging van alles door me heen: STEL dat er een verstopte tweede zit... en na de miskraam ben ik officieel niet meer zwanger (daarvoor voelde ik.me toch nog verbonden ofzo met "de baby"). Maar goed..  dit gaat niet over mij... Ik hoop voor je dat je het snel kunt verwerken en een mooi plekje kunt geven. Ik snap je vertrek uit de groep. Sterkte verder. Xx
Gebruiker 104.. dat klinkt als goed nieuws! Op naar 3 november en uiteindelijk naar 10 mei ? 

Dapper dat jij hebt afgewacht, dat kon ik niet.. voelde niet fijn. Maar voor iedereen is dat gelukkig anders. Wat naar dat je dat al twee keer mee hebt moeten maken. Hopelijk gaat het bij deze zwangerschap allemaal goed! Ik duim voor je! 

voor jullie allemaal natuurlijk! Een hele goede zwangerschap gewenst allemaal, geniet ervan! Xxx

Ik ga ook deze groep 'verlaten'. Vandaag, ondanks een goede vroege echo 2,5 week terug, helaas geen kloppend hartje meer. Het verdriet is groot, dit is de tweede keer. 4 jaar geleden ook bij de eerste zwangerschap van onze dochter waar aanvankelijk sprake was van een tweelingzwangerschap en ook twee hartjes klopten. Ging er vanuit dat alles nu wel weer goed zou zijn, ondanks dat je weet (en al eerder hebt ervaren) dat het anders kan gaan. Morgen een afspraak bij de gynaecoloog, ik wil graag starten medicatie krijgen om het op gang te brengen. Het is nu ws al ca 1,5 geleden gestopt en lichaam doet geen aanstalten om zelf wat op gang te brengen, langer wachten voelt voor mij zinloos.

Heel veel sterkte voor de bovenstaande posters, wat verdrietig! Heey (aanstaande) mama's. Ik wil me ook graag bij jullie voegen! Ik ben vandaag 13 weken zwanger van een tweeling! Mijn eerste zwangerschap (en in ronde 1, voel me enorm gezegend)
Uitgerekende datum is afgelopen vrijdag bij de termijnecho vastgesteld op 1 mei, maar dat ga ik hoog hoogstwaarschijnlijk niet halen! Heb tussen week 6/7 en week 11 erg last gehad van misselijkheid en vermoeidheid, maar ik merk dat dat afzakt, heel fijn. Morgen heb ik de 13 weken echo en horen we daarnaast of er 1 of 2 placenta's zijn. Spannend!
bewerkt: ik lees dat er een appgroepje is: daar wil ik ook wel bij ?

Hoi allemaal,
Ik ben nieuw in deze groep! Ik ben 16 mei uitgerekend, volgens mijn cyclus ben ik vandaag precies 11 weken maar volgens de echo al 11 weken en 4 dagen!

Terug
Bovenaan