Uitgerekend mei 2023

Hoi Allemaal,
Wat super leuk dit forum! Volgens mijn eigen berkeningen uitgerekend rond 16 mei 2023, ook ons eerste kindje. Morgenochtend de eerste echo, erg spannend of het hartje klopt, tot die tijd nog een beetje onwerkelijk hè! 
Is er toevallig al een appgroep of iets? Lijkt me leuk om verder met jullie te kletsen! 

Hi allemaal! Ook ik mag me aansluiten bij deze groep! Volgens eigen berekeningen rond 10 mei uitgerekend van ons eerste kindjr, wat maakt dat ik vandaag 9 weken zwanger ben. Met 5/5.5 week de eerste echo gehad, omdat ik zelf niet goed kon inschatten hoe ver ik uberhaupt zou zijn. Ben eind juli na 10 jaar gestopt met de pil en m'n cyclus heeft zichzelf gelijk herstart als het ware, nog steeds heel bijzonder dat het zo snel allemaal mocht gebeuren. Vorige week hebben we bij 7w6d het hartje zien kloppen, magisch moment ? 18 okt nu de termijnecho, benieuwd of alle berekeningen kloppen!

Wij hebben vanmiddag ook de eerste echo gehad! Een mooi kloppend hartje en alles zag er goed uit. Een paar dagen minder ver dan ik dacht. Ruim 8 weken nu! Nu ik dit heb gezien wordt het voor mij wat echter. Dit weekend gaan we de opa's en oma's inlichten. En wat mij betreft ook de 'rest'. Ik kan het niet nog 3 weken verbergen!
Hoe waren de echo's bij de anderen vandaag?

Wat fijn @junidochter! Veel plezier met het vertellen!
hier vanmorgen ook de eerste echo gehad, volgens mijn eigen berekening 8 weken en 2 dagen zwanger, echter leek de echo meer op een zwangerschap van 6 weken, met een wat aan de trage kant kloppend hartje. Kan dus twee kanten op gaan, heel erg spannend. Dinsdagavond mag ik weer langs komen voor een echo, duimen voor het beste!

Bij ons ook een goede echo! 23 mei uitgerekend. We hebben 18 oktober een extra echo. Meer ter geruststelling van mij omdat er anders best veel tijd tussen deze echo en de termijnecho zat. Fijn dat de verloskundige meedenkt. 

Het is eventjes stil hier. Komt het bij jullie ook door die overheersende vermoeidheid? Ik kan geen informatie meer verwerken in de avond van de vermoeidheid! Hoop dat er ondertussen nog niet veel is veranderd bij jullie. Dat het allemaal nog goed mag gaan! Hier heb ik in ieder geval nog geen veranderingen gemerkt. Ik wacht nog rustig de termijn echo af (27 okt).
Junidochter: heb je iedereen nog ingelicht.. waren de reacties leuk en voelt het nu dan echt wat echter??
Manon? Hoe was jou echo die ene dinsdag?
Gebruiker104.... En blauwoog; succes morgen! Geniet er vooral van ? 

Heerlijke termijnecho gehad, was al druk aan het bewegen en ze zagen zelfs al een blaasje wat een beetje gevuld was. 10 mei uitgerekend! Nu 3 november 13 weken echo, 18e geslachtsbepaling en 16 december 20 weken! 

Terug
Bovenaan