Uitgerekend mei 2023

Spannend dat nu al weer de eerste echos zijn!
Wij mogen donderdag! Ben dan ruim 8.5 week. Vind het toch wel weer spannend! Ik denk dat wij het die week erna ook vertellen, ik kan het niet goed meer verbergen. Heb op zich weinig kwaaltjes, alleen ben echt zo onwijs moe. Ken dat niet van de andere twee zwangerschappen. Maar ik kan elk moment van de dag wel slapen. En na een dagje 'vrij' met de kids thuis dan ben ik echt helemaal stuk. Hoop dat dat snel wat bij trekt.

@Moura en @Junidochter, 
wat spannend he! Ik duim voor jullie. Komt vast allebei goed. Ik ben ook heel moe trouwens. Gelukkig hebben wij nog geen kids, dus weekend is nog meestal gewoon "weekend". gisteren zat ik al om 9u30 in m'n bed??
de echo donderdag was goed, hoor! 3mm en een kloppend hartje gezien. Was eigenlijk een beetje magisch? sindsdien denk ik al heel de tijd: ja, ik ben echt zwanger. 
ik was donderdag exact 6 weken, trouwens. Niet 6+2, zoals ik dacht.
18 oktober moet ik terug naar de echo. Zal dan 8+5 weken zijn.

Oh wat fijn Mieltje.. dat je echo goed was. Dan kan je het nu echt gaan geloven en verder vooruit denken en plannen. 
Ja Junidochter donderdag is zo dichtbij maar 1 dag kan zo lang duren soms. Haha
Ik snap jullie heel goed ik kan elke avond rond 9.30 naar bed!!!! Moet wel zeggen dat ik gisteren en vandaag wel iets langer op kan blijven... hoop niet dat dat een slecht voorteken is. Normaal houd mijn vermoeidheid wel aan tot 12 weken. Morgen weet ik meer =D heb om 9.15 de eerste afspraak bij de vk + echo. Ik houd jullie op de hoogte. Nu ga ik slapen!! 
Slaap lekker allemaal

Nou ik ben weer thuis. Het ging helemaal goed. Het hartje klopt en ben 2 dagen verder dan ik zelf dacht dus het kindje groeit ook goed. Uitgerekende datum is 16 mei zoals het er nu op lijkt. 27 oktober is de termijnecho dus dan horen we meer. Nou jij nog Junidochter. Ben benieuwd naar jouw echo. Heel veel succes alvast.

Hey allen, 
Ook ik mag mij hier aansluiten, volgens mijn eigen berekeningen ben ik uitgerekend op 26 mei. 

nu zwanger van ons eerste kindje, ik vind het allemaal mega spannend en besef het mij nog niet helemaal. Al denkt mijn lichaam daar anders over (iedere dag veel last van misselijkheid). 

op 14 oktober de eerste echo, dus misschien komt het besef dan wel. 

Hey kim. Welkom in de groep. Ja dat besef is bij mij ook altijd een dingetje. Vaak is het na de echo wel een stuk echter inderdaad. Gefeliciteerd meid!!! Hoop voor je dat de misselijkheid mee valt en snel weg trekt♡

Fijn dat alles goed was Moura!
Wij hebben morgen de eerste echo. Ik ben dan (volgens de berekeningen) rond de 7 weken. Vind het heel spannend omdat de eerste echo bij mijn zwangerschap in juni niet goed was. Nu zijn mn symptomen wel heel anders maar toch wil ik de bevestiging graag zien 

Terug
Bovenaan