Uitgerekend november 2021

DG ik had dat vandaag voor het eerst! Wel op bv dus ik weet niet of dat anders is, maar ze had echt spuit poep, heel waterig en heel veel… maar ook hier niet ziek/uitgedroogd/koorts dus ik denk niet dat het erg is, ik ga volgende week naar het cb dus ik ga het daar vragen!

Goeiemorgen dames,

Ik vind het lastig alles bij te houden haha misschien komt t wel weer.
Amtk, die spuit poep hebben wij al vaker gehad is wel veel voorkomend met bv.
Dus niet erg gelukkig. Wel in de gaten houden als t teveel is natuurlijk

De voedingen gaan hier eindelijk wat beter! Wonderen zijn de wereld nog niet uit haha. Maandag weer bij de lactatiekundige geweest die had nog een paar tips. En voed sindsdien zo goed als zonder hoedje. Waardoor de voedingen korter duren en Arthur er ook iets langer tussen laat heel fijn!
Voor de nacht doen we nu steeds een flesje kv en vannacht sliep hij daar bijna 6 uur op ? maar ik lag al vanaf 4 uur te wachten zeg maar haha.

Mn man is gister weer begonnen met werken dus de eerste echte dag alleen gedaan ging prima maar was wel bekaf eind van de dag
Hoe gaat dat bij jullie?

SuusX dankjewel! En ik denk niet dat het te veel was, het kwam ook na 2 dagen niets!
Wat fijn dat het zo veel beter gaat! Hier werkt hij al 3/4 weken weer, en inderdaad het is erg vermoeiend alleen? al is ze super lief, dinsdag heeft ze 3,5uur rustig met me bij de kapper gezeten en geslapen ?

Ons mannetje krijgt al twee weken flessen van 120+4. Zo'n 7x op een dag. Wij waren afgelopen maandag bij het cb en die zeiden dat dat prima was! Hij was ook goed gegroeid, ik had gegokt dat hij 4,5 kilo zou zijn en 3 cm gegroeid en hij zat inderdaad een paar gram van de 4,5 kilo af en was inderdaad 3 cm gegroeid haha

Ik had dinsdag echt een vreselijke dag met hem. Het was alleen maar huilen en opeens na elke voeding veel teruggeven. Hij wilde alleen maar op mij liggen. Heb die dag nauwelijks kunnen eten en drinken. Op een gegeven moment wist ik niet meer wat ik moest doen en zat ik zelf ook even te huilen. Ik was erg bang dat de nacht ook een drama zou zijn, maar toen was hij gelukkig zo zoet als een engeltje! Wat het nu is geweest? Een sprongetje of regeldag?

Sinds gisteren wil hij 's avonds perse zijn knuistje in zijn mond ipv een speen. Woest wordt hij als het niet lukt, dat is heel schattig om te zien.

Qua ontlasting gaat t hier heel goed, geen spuitluiers natuurlijk door de kv. We zijn ook al in een grotere maat luiers sinds 1,5 week! Ik had die week op een dag soms 3x dat de poep boven de luier uit kwam, dus toen wist ik genoeg haha

Wat fijn zeg! Hier ook ineens vaker her vuistje of de duim ipv speen. Zo lief!!

Hier nu ook 6x 120+4 meestal drinkt ze alles en soms weer 100, ook ok. Lijkt alsof ze echt een sprong heeft gemaakt tussen week 7 en 8. Herkent iemand dat? Meer drinken per voeding, observeren, meer spelen in de box, veel brabbelen. Ook haar speekklieren ontwikkelen volop, sinds 2 dagen veel speeksel hihi..

[quote quote=10513448]Wat fijn zeg! Hier ook ineens vaker her vuistje of de duim ipv speen. Zo lief!!

Hier nu ook 6x 120+4 meestal drinkt ze alles en soms weer 100, ook ok. Lijkt alsof ze echt een sprong heeft gemaakt tussen week 7 en 8. Herkent iemand dat? Meer drinken per voeding, observeren, meer spelen in de box, veel brabbelen. Ook haar speekklieren ontwikkelen volop, sinds 2 dagen veel speeksel hihi..[/quote]Jaaaa! Hier ook echt een enorme ontwikkeling ineens in een weekje tijd (maandag a.s. 8 weken). Veel meer brabbelen, rondkijken en ons volgen, etc etc. Super leuk :)

Ok, gekke vraag misschien, maar hebben jullie dit ook? Ik ben elke dag wel minstens 1x in tranen als ik naar ons ventje kijk en ik vraag mij af of dit wel normaal is. Ik ben niet depressief of somber hoor!

[quote quote=10513799]Ok, gekke vraag misschien, maar hebben jullie dit ook? Ik ben elke dag wel minstens 1x in tranen als ik naar ons ventje kijk en ik vraag mij af of dit wel normaal is. Ik ben niet depressief of somber hoor![/quote]Is niet raar lijkt mij, ik heb het zelf niet maar heus wel eens een paar keer gehad. Soms van trots en dat het gewoon ons meisje is en soms tranen van vermoeidheid bijvoorbeeld.

Terug
Bovenaan