Ons mannetje krijgt al twee weken flessen van 120+4. Zo'n 7x op een dag. Wij waren afgelopen maandag bij het cb en die zeiden dat dat prima was! Hij was ook goed gegroeid, ik had gegokt dat hij 4,5 kilo zou zijn en 3 cm gegroeid en hij zat inderdaad een paar gram van de 4,5 kilo af en was inderdaad 3 cm gegroeid haha
Ik had dinsdag echt een vreselijke dag met hem. Het was alleen maar huilen en opeens na elke voeding veel teruggeven. Hij wilde alleen maar op mij liggen. Heb die dag nauwelijks kunnen eten en drinken. Op een gegeven moment wist ik niet meer wat ik moest doen en zat ik zelf ook even te huilen. Ik was erg bang dat de nacht ook een drama zou zijn, maar toen was hij gelukkig zo zoet als een engeltje! Wat het nu is geweest? Een sprongetje of regeldag?
Sinds gisteren wil hij 's avonds perse zijn knuistje in zijn mond ipv een speen. Woest wordt hij als het niet lukt, dat is heel schattig om te zien.
Qua ontlasting gaat t hier heel goed, geen spuitluiers natuurlijk door de kv. We zijn ook al in een grotere maat luiers sinds 1,5 week! Ik had die week op een dag soms 3x dat de poep boven de luier uit kwam, dus toen wist ik genoeg haha