Uitgerekend november 2021

Gefeliciteerd allemaal! Ik heb nu ook mijn eerste afspraak bij de verloskundige staan, op 1 april (met 8+5 weken). Duurt voor mijn gevoel nog wel heel lang, maar hopelijk kan je tegen die tijd al best wat zien en is alles goed. ? De tijd tot de eerste echo is toch nog wel erg spannend.

@DG Wel herkenbaar inderdaad ? al probeer ik er niet te veel mee bezig te zijn en gewoon te genieten van het feit dat het eindelijk gelukt is.

Hebben jullie het al tegen iemand verteld ondertussen? Bij ons zijn onze ouders al op de hoogte en mijn man heeft het blijkbaar moeilijk om te zwijgen want zijn vrienden en collega’s weten er ook al van ?. Heb hem daar wel even stevig voor onder z’n voeten gegeven. Na de eerste echo zouden we het aan onze broers en zussen ook vertellen aangezien zij ook weten dat we ermee bezig zijn.

Hallo allemaal.

Ik ben eind oktober begib november uitgerekend. Had 27jan mijn laatste menstruatie. En 17 feb al een vroege positieve test. Ik ben 28 jaar en mijn vriend ook net 28 (28 feb). We verwachten ons 2 kindje. We hebben al een dochtertje van 25-09-2019 dus die is dan net 2 jaar. Ik heb last van avond misselijkheid. En ga nu ook last krijgen van ochtend misselijkheid. Ik slaap goed maar ben wel onwijs moe. Ik heb pas 23 maart onze eerste echo. We zouden dan rond 8.5 weken zwanger zijn na berekeningen.. Hopen op weer een goede fijne zwangerschap!

Wij hebben het ook nog niemand verteld, al willen we het wel van dr daken schreeuwen haha.
Zou het vandaag tegen m’n beste vriendin vertelde , zij is zwanger van een tweeling en binnen nu en 3 weken uitgerekend dus vind het wel leuk om nog even officieel samen zwanger te zijn ?
Maar toen werd m’n man ziek en moet testen vandaag, dus ja.. hopelijk negatief en kan ik het alsnog morgen vertellen.
Verder vertellen we het begin april aan familie en vrienden na de eerste echo.

Hoi dames, 

Ik sluit me ook graag aan bij dit groepje:). Allemaal super gefeliciteerd!!! 
Ik ben vandaag ook 5 weken zwanger (3+2).
Ook rond 2 november uitgerekend naar schatting. Ik vind het zo ontzettend spannend, ik ben 33 en mijn man 36, en zijn al 3 jaar bezig. 3 jaae geleden 1e heftige miskraam die operatief verwijderd moest worden en vorig jaar oktober na bijna 2 jaar weer zwanger geworden maar helaas ging dat snel mis. In december vorig jaar snel weer zwanger geworden maar helaas in januari weer mis. Steeds bij 6 weken. 
Volgende week ben ik 6 wkn en heb volgende vrijdag al mn 1e echo ivm mijn miskramen. Ik hoop zo graag dat deze het wel overleefd! Ik kan aan niets anders denken.
Ik voel nu wel voor het eerst mijn borsten en af en toe spanning in mijn onderbuik maar verder helemaal niets. Erg spannend dus. Als jullie nog tips hebben om de spanningen een beetje onder bedwang te houden, graaaaag :(
Gr. Jus

@mateke, het is idd erg moeilijk om alleen voor jezelf te houden.
Ik heb het net ook al tegen 1 vriendin verteld omdat ik gek word van de spanning pfff. Derest wil ik wel graag later verassen met EINDELIJK goed nieuws 

@avds, aaah wat spannend en leuk om samen met je vriendin zwanger te zijn! Dat lijkt me echt een droom!
Bij mij zijn ze me allemaal al voor geweest en ze wachten nu allemaal op mij haha

@Gebruiker10315885 Gefeliciteerd!! Ik kan me voorstellen dat het na alles wat jij hebt meegemaakt al helemaal spannend is.. misschien is mindfulness iets voor je? Ik vind de Headspace en VGZ Mindfulness Apps erg fijn. Of misschien sport / wandelen? Dat je af en toe ook wat anders aan je hoofd hebt en de zorgen misschien wat meer kan loslaten. En voor een deel blijft het natuurlijk erg spannend, vooral in het eerste trimester. 

Terug
Bovenaan