Uitgerekend november 2021

Lapjesendraadjes wat fijn!!! Lijkt me geweldig om te zien, dan is het ineens meer dan alleen die 2e streep.. 
Ik mag morgen maar ben zo zenuwachtig. Heb vannacht gedroomd dat ik de echo had en dat er geen hartje klopte. Ben er de hele dag naar van geweest.. hopelijk toch goed nieuws morgen. Dat ik de laatste 2 dagen ineens meer misselijk ben en mn borsten anders pijn doen geeft me toch wel weer een beter gevoel. 
Meer kans dat het goed zit dan dat het fout zit ??? 
Lijkt me trouwens super rot als je pas bij 12 weken een eerste echo hebt! Dat lees je ook bij sommige.

Heel veel succes en plezier morgen jilla hopelijk jij ook een mooie echo en kloppend hartje!
Sterkte vannacht met slapen!
Ik nog 3 lange dagen haha en mag maandag pas om 15.30! Hoe laat heb je de echo morgen?

Lapjesendraadjes doe je goed lekker jezelf ff verwennen en wat leuks bestellen! Ik heb een fles 0.0 bubbels klaar staan voor maandag.

Suus ik hoop het zo! Zaterdag ben ik jarig dus zou een geweldig verjaardag cadeau zijn. 
Maar jij bent ook bijna aan de beurt! Super leuk en spannend. Hoe ver ben je als je de echo krijgt?
Ik lees nu dat jij al weet dat je een keizersnede gaat krijgen, wel fijn dat je dat al weet. Dan kun je je daar tegen die tijd ook mentaal op voorbereiden. 

Jilla, dat is zeker een mooi cadeau dan! Duim heel hard voor je. Hoe laat is de echo morgen ? Wel positief inderdaad dat je meer kwaaltjes heb!
Ik ben maandag 7+3 dus dan moet er zeker wel een hartje te zien zijn.

Ik ben wel echt intens moe iedere dag, moet mijn ogen savonds echt open houden t liefst duik ik om 20 uur mn bed in haha

Ik klets ook graag mee! Ben nu 6+2 zwanger van ons eerste kindje. 8 april de eerste echo. Afgelopen maandag wat rozige afscheiding gehad. Meteen in de stress. Als er bloed zou komen of ernstige klachten dan moest ik naar de verloskundige. Maar dat is gelukkig uitgebleven.

Hoi,

Wij zijn er maandag achtergekomen dat we zwanger zijn van ons tweede kindje. Uitgerekende datum zal rond 22 november zijn. 22 april hebben we de eerste echo. Wachten duurt wel heel lang...

Welkom nieuwe dames en voorzichtig gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Wachten op die eerste echo duurt vreselijk lang he!

@lapjesendraadjes, ja klopt was een zware bevalling 28 uur weeën en toen dacht de gynaecoloog goh het gaat toch niet passen ze zat al uren klem tussen mn bekken zeer pijnlijk dus toen een spoed keizersnede gehad. Dus ik ben wel blij met een geplande keizersnede alleen lijkt het me wel zwaar met herstellen met een peuter ernaast. Maar gaat vast goed komen!

Terug
Bovenaan