Uitgerekend november 2021

Sorry dames!!! Lief dat jullie bezorgd waren maar dat is gelukkig nergens voor nodig! Vrijdag tijdens de echo heb ik gelukkig een hartje zien kloppen ❤ Het was natuurlijk allemaal nog erg klein, 6+6 en het vruchtje was ongeveer een cm. Maar volgens mijn arts ligt het allemaal goed op schema en zag het er goed uit. Voel me meteen een stuk zekerder gelukkig.
Jeetje Suus dat zorgt voor onzekerheid natuurlijk. Het hoeft natuurlijk helemaal niets te zijn! Dat wordt de minuten aftellen tot je afspraak morgen denk ik. Ik hoop met je mee op een mooie echo ???

Oh wat fijn jilla!!! Gefeliciteerd en dubbel met je verjaardag ook nog!! Hopelijk kan je nu een beetje gaan genieten van de zwangerschap.

Hoi meiden, tijd niets laten horen maar dat komt omdat ik eigenlijk continu bloed verlies heb. Heb 2 weken geleden al een echo gehad, was toen 5 weken. Er was een bloeding in mijn baarmoeder te zien, maar ook nog een zwangerschapsring. Morgen heb ik weer een echo en hopen dat we dan het hartje kunnen zien kloppen. Tot nu toe nog steeds iedere dag bloed maar zolang ik geen krampen krijg zal het wel goed komen. Misselijk ben ik in ieder geval al wel en heb het heel snel koud en ben snel moe. Duimen jullie mee dat we morgen een goede echo hebben?

Bedankt lapjesendraadjes!
Jeetje akelig allemaal zeg huisjeboompjebeestje hoop alsnog op een mooie echo voor je! Sterkte! Hoe laat mag je heen?

Wat spannend huisjeboompjebeestje! Hoop met je mee op een goede echo.
Haha, ik ben dus niet de enige die het steeds koud heeft!

Ik heb net even gebeld met de poli kan om 13.30 terecht toch 2 uur eerder pfft op van de zenuwen! T blijft bij slijm geen helder bloed ofzo en geen krampen heel raar..

Terug
Bovenaan