Uitgerekend november 2021

[quote quote=10425215]Wat leuk dit topic! Ik ben 26 november uitgerekend. Na een traject ivm pcos nu zwanger van ons eerste kindje![/quote]
Heeeee hier precies zo!! Dmv gonalF en ovitrelle, eisrpong gehad op 6 maart, jij ook dus??

@bilu oh haha een andere naam nu dus. Wel goed dat je extra in de gaten gehouden wordt vanwege de niche! Is dat ook nodig? Ik heb daar eigenlijk nog niks over gehoord of ze dat bij mij ook in de gaten moeten houden of is dat vanwege de operatie?
8 april schiet gelukkig ook al op!

@jilla, bij ons weet iedereen het al.. iedereen was op de hoogte van de datums van de punctie en terugplaatsing dus maar gewoon eerlijk geweest. Wij hebben al heel wat miskramen mee gemaakt en ook dan wil ik dat ik daar eerlijk over kan zijn.

Oh meiden, ik ben opeens hartstikke bang voor morgen, de echo! Wat nou als t hartje niet klopt?
En voordat ik op verzenden wilde klikken, komt de Mr binnen met een cadeautje van een lieve vriendin. Een heel duur knuffeldoekje. Ik kreeg echt een enorme huilbui! Dus de Mr heeft mij weer een test laten doen en die was gelukkig nog positief. Ik hoop dat ik nu beter kan slapen!

@suusx: ja ze gaan eerst controleren of het vruchtje op de goede plek is. Daarna krijg ik
Met week 12, 20 en 30 een extra echo. Hierbij letten ze vooral op de niche en kunnen ze advies geven over de manier van bevallen. Ik raad je aan om toch nog in Amsterdam aan te kloppen als het niet te ver is voor je. Ze kunnen je dan in ieder geval in gaten houden en adviseren of je natuurlijk kunt bevallen.

Lapjesendraadjes komt vast helemaal goed!! Maar die zenuwen zijn heel normaal. Heel veel succes en plezier ook van je eerste echo. Ik duim heel hard voor een mooi kloppend hartje!!! Hoe laat mag je?

Terug
Bovenaan