Uitgerekend november 2021

Hallo, het lijkt me leuk om te kletsen met andere dames die zijn uitgerekend in november. Ik zie dat er al wat topics zijn gestart maar ik probeer het toch nog een keer!

Ik ben op dit moment 9 weken zwanger van mijn 2e kindje en het eerste kindje van mijn huidige partner! Ik heb al een dochter van 5.

Deze zwangerschap was niet gepland maar wel heel erg welkom.
Ben benieuwd naar andere mama’s die ook zwanger zijn. Liefs

Hee Gekopolie,

Hier verwachten we ons 1e kindje rond 12 november. Hebben van de week de eerste echo gehad en alles zag er goed uit en er was een mooi kloppend hartje te zien. Ik ben nu ook 9 weken zwanger. Ik vind het allemaal wel heel spannend haha. Bij ons was het ook niet gepland maar wel enorm welkom :)

Heb jij ook al een eerste echo gehad? Hoe voel je je verder?

Liefs

Hallo,
Op dit moment ben ik 10 weken zwanger van onze 2e en uitgerekend op 3 november. De oudste wordt volgende maand 3. Omdat ik bij de 1e veel klachten had van misselijkheid en bekkenklachten al bij week 7 en ik vaak alleen sta voor de opvoeding hebben we wel even getwijfeld of we nog een 2e wilden. Tot nu toe vallen de klachten me best mee in vergelijking met de vorige. Maandag heb ik de 2e echo en daar kijken we naar uit! Hoe gaat het bij jullie?

Wat spannend dames, gefeliciteerd!!

Ik ben op dit moment 7.5 week zwanger van ons eerste kindje! 24 november ben ik uitgerekend.
Volgende week woensdag eindelijk de eerste echo! De tijd lijkt wel te kruipen nu haha.

Ik voel mij het ene moment super goed, maar het andere moment ook wel weer heel onzeker. Maar ik denk dat dat er een beetje bij hoort!
Verder weinig klachten, buiten extreme moeheid om.
Hoe zit dat bij jullie?

xx

Hey kimvdmark
Wat fijn dat je eerste echo goed was! Geeft ook stukje rust hè! Sorry voor mijn verlate reactie. Ik krijg geen melding dat iemand op mijn topic heeft gereageerd.

Ik heb ondertussen al 2 echo’s gehad. Hier zag alles er goed uit. Bij 5 weken had ik mijn eerste echo. Dit omdat ik klachten had die leken op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Maar het hartje klopte en de baby zat op de goeie plaats. En bij 7 weken een extra echo. Ik ben bekend met miskramen etc. Mocht ik extra komen.

Jessicakgb,
Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Herkenbaar het stukje van veel alleen doen.. daarom is het tussen mij en mijn vorige partner helaas stuk gelopen. Durfde het niet aan het weer te doen en weer veel alleen te doen. Vindt het daardoor wel jammer dat er tussen mijn dochter en deze baby een best leeftijdsverschil zit.. maar goed het is niet anders.

Laat je weten hoe de echo was ? Liefs

Hey leli,

Gefeliciteerd met je zwangerschap. En spannend de eerste echo. Laat je weten hoe het was ? Ik mag 26 april voor de termijn echo ik ben dan als het goed is 11 weken en een paar dagen. Spannend.

Hier erg moe, misselijk en veel overgeven. Vind ik erg pittig pff. Hoe is het bij jou ?

Dankjewel! Ontzettend spannend. En ergens maak ik mij ook wel wat zorgen, maar dat zal de onzekerheid wel zijn! We zijn wel echt aan het aftellen haha.

Sinds vandaag heb ik dus echt een hele opgezette buik. Ik pas m’n broeken niet meer en ben al 2 cupmaten gegroeid. Echt bizar. Maar verder dus alleen de vermoeidheid. Misselijk en overgeven niet.

Wat balen dat jij dat hebt zeg.. Snap ook echt dat je het pittig vindt, het is ook niet niks. Ik hoop voor je dat het gauw over gaat! ?
Voel jij je ook wel eens onzeker?

Terug
Bovenaan