Uitgerekend november 2021

Wat leuk! Gefeliciteerd allemaal!
Ben benieuwd hoe het allemaal gaat.
Ben nu ruim 8 weken, denk ik. Dinsdag de eerste echo. Ben wel heel moe en misselijk. Maar herken dat nog wel van bij de eerste. Dus nog even afwachten!

@leli: was al bang dat ik vroeg was. Maar heb ook echt het idee dat het een zwangerschapsbuikje is.

@with love,

Ook gefeliciteerd!! Spannend de echo, laat je weten hoe het was? :)

Bizar he. Ja, ik lees wel overal dat het van je darmen zou kunnen komen, maar het voelt nu al zo stevig. Het lijkt geen vetbuikje ofzo, als je snapt wat ik bedoel hahaha.

Ik vandaag 7 weken! En al dagen enorm weeïg/misselijk de hele dag. Vooral bij lege maag, maar eten gaat ook moeizaam, hoop dat t niet erger wordt..
Ik heb nog een zoon van 8, die weet nog niks en we wilden wachten tot de 12 weken ongeveer (dit omdat hij het niet geheim kan houden en ik niet wil dat heel t dorp t eerder weet dan onze eigen familie) wat zouden jullie doen? Hij weet wel dat ik misselijk ben, maar dus niet waarom. ;)
Dinsdag echo ivm eerdere miskraam. Nadien vertellen? Of echt wachten nog een paar weken? 

@ leli: haha, nee het is echt een rond buikje. Heb nog even de foto's van mn eerste zwangerschap erbij gepakt. Toen had ik het pas met 14 weken zo! Dus ben benieuwd.

@letstryagain: dat is lastig! Ik heb het alleen tegen mn moeder en zusje nog verteld. De rest komt met 12 weken wel.

Wat leuk, gefeliciteerd allemaal!

@gekopolie Ja dat geeft zeker een stukje rust. Ik ben met momenten ook echt wel onzeker. Oh dus wel even spannend dan! Fijn dat je dan extra controle krijgt en dat de echo’s tot nu toe goed waren! :). Wij hebben dan tegelijk onze termijnecho, hier staat deze ook op 26-4 gepland. Ben benieuwd!

@leli Bij mij kroop te tijd ook echt voorbij haha. Ben blij dat ik de eerste echo nu achter de rug heb. Ik ben met momenten ook wel echt onzeker hoor, hier ook ons 1e kindje.

Verder heb ik niet echt extreme klachten. Alleen moe en af en toe een beetje misselijk. Wel echt last van m’n darmen en opgeblazen gevoel. En ook al moeite met m’n broeken haha, vooral einde van de dag.

Ben benieuwd hoe je echo is!!

@kimvdmark Leuk hoor!

Die onzekerheid vind ik echt zo erg. Vooral de gedachte dat het niet goed zit. Soms vraag ik mij af of dat dan mijn onzekerheid of intuïtie is.. Maar alles groeit aan mijn lijf, ik heb geen bloedverlies, dus ik denk dan maar dat het vast wel goed zal zijn!

Over de broeken: ik heb de Lifehack: een elastiekje door je knoopgaatje heen en vastmaken aan je knoop. Geen afzakkende broeken, maar ook niet dat knellende gevoel. Ik ben helemaal om hahaha!

Terug
Bovenaan