Uitgerekend november 2021

@Leli ja dat had ik ook maar denk dat dat ook komt omdat het de 1e x is dus het is allemaal nieuw. Zal vast goed komen joh! Probeer lekker te genieten en niet te veel te stressen.

Oee dan ga ik dat ook eens proberen haha.

Vanmiddag mijn tweede echo gehad, gelukkig alles goed! Baby was goed gegroeid t.o.v de vorige echo! Zou nu 7+5 weken zijn, maar daar heb ik nog wel mijn vraagtekens bij! Denk zelf dat ik iets langer zwanger ben want dit zou betekenen dat ik met 3+1 op het eind van de dag een positieve test heb gehad en dat lijkt me niet zo heel waarschijnlijk! Bij mijn dochter zijn na de bevalling ook twijfels geweest of ze eigenlijk niet al verder was (met 36+5 geboren). Dus ben benieuwd wat er met de termijnecho uitkomt! :) die staat 3 mei gepland!

Wat fijn, Froemeltje! Haha, ze meten het echt letterlijk ja! Hoever was je bij de vorige echo?

Hebben jullie nog tips tegen de spanning... begint nu echt dichtbij te komen!

Bij de vorige echo was ik rond de 6 weken, wel al een hartslag maar nog heel pril! In die zin klopt dat wel als je 't vergelijkt met nu, maar toch twijfel ik eraan haha!

Wat betreft de spanning, uhmm vooral gewoon op je lijf en je gevoel vertrouwen! De kans is nog altijd groter dat het wel goed gaat dan niet natuurlijk :) zeker als je geen gekke krampen of bloedverlies hebt gehad! En anders vanavond lekker in bad gaan met een goede serie, op tijd gaan slapen en dan is het zo morgen!!
Veel plezier morgen bij de echo :)!

@froemeltje Wat fijn dat je een goede 2e echo hebt gehad! Een hele geruststelling lijkt me. En nu maar weer wachten op de volgende haha. Voel je je verder goed?

@with love Ah je hebt morgen je eerste echo? Leuk! Denk maar zo dat je met die hele spanning in je lijf uiteindelijk toch niks bereikt het helpt je nergens mee, dat helpt bij mij meestal wel wat. Ik heb op de dag van m’n eerste echo veel Netflix gekeken, had de echo pas eind van de middag staan en de tijd kroop voorbij. Laat je weten hoe het is gegaan?

Terug
Bovenaan