Uitgerekend november 2023?

Hoi iedereen! Na een klein poosje niets laten horen van mezelf, mochten bij 8.5 nog even langskomen om te zien of de hematoom weg was (deze zat naast de vruchtzak) maakte me er zorgen om maar deze was nog aanwezig. 
2 week later mochten we met 10.1 langskomen en heerlijk beeld gezien van ons kleintje! Alles uitgelegd gekregen over de NIPT en de 13 weken echo, inmiddels alles gepland. Inclusief kraamzorg! Vond ik mega spannend toch de angst die weet om de hoek kwam kijken... 
Maar! Uit nieuwschierigheid ook een pret geslachts echo gepland. Super leuk! Op de dag van de 13 weken echo. 
Inmiddels 12 weken zwanger, ik meen al dagen kleine kriebels/propjes te voelen. Zo enorm herkenbaar van de vorige 2 kinderen in m'n buik. Volgens het internet zou het mogelijk kunnen zijn, heb ook al een aardig buikje... 
Die ik overigens goed ga vullen, want vanavond uit eten voor m'n verjaardag! ?

Voelen jullie al iets? ?

Hallo mede mama's
Graag sluit ik me bij jullie aan. Ik ben 11-11 uitgerekend van mijn 4de kindje. Ik heb een zoon van 12, een dochter van 10 en een dochter van 7. Vrijdag geslachtsecho gehad en zijn zwanger van een zoon. Ik vind deze zwangerschap een stuk spannender dan de andere 3 maar denk ook dat het door de leeftijd komt ik ben 36.

Tijdje afwezig geweest, omdat ik moeite had met inloggen ? 
Hoe is het met iedereen?
Hier eigenlijk niks te klagen, buik groeit sinds afgelopen week ineens best heel hard. Geen klachten en eigenlijk nooit gehad. Buiten vermoeidheid, kan in de middag vaak wel een dutje doen, als ik thuis kom van het werk.
Inmiddels op 10 mei een goede nipt uitslag gehad, ook meteen een goede 11 en 13 weken echo.
Afgelopen woensdag een geslachtsecho gehad, geen twijfel mogelijk dat wij een ? verwachten.
Laat het maar snel 12 november worden haha

Terug
Bovenaan