Uitgerekend november 2023?

Ik vind vooral nu spannend of alles goed gaat. Ben 9 weken dus eerste trimester is nog niet voorbij. Maar zelfs daarna zal ik het spannend vinden dat er wat mis kan gaan. Ik weet dat bij de meeste vrouwen het goed gaat, maar het voelt allemaal te goed om waar te zijn (was heel snel zwanger en geen miskramen en misselijkheid valt ook erg mee). Voeger heb ik veel psychische problemen gehad en veel pech gehad, dus ergens bang dat dat terug komt. Tot nu toe nog niet behalve dus wat angstig. Ik wil echt heel graag moeder worden, ik heb echt zo'n "oergevoel" dat ik een baby wil dus ben heel dankbaar dat het zo goed gaat tot dusverre :)

Hee, ben een tijdje wat minder actief geweest. Wat een nare verhalen ertussen☹️. Ik herken heel erg wat je zegt @cherrypie. Ik ben van dinsdag 10 weken. We hebben ook al één goede echo gehad. Volgende week vrijdag de termijnecho. Ik heb wel klachten momenteel erg obstipatie waarvoor ik iets heb gekregen. Misselijkheid begint minder te worden. Merk dat ik wel moe ben en met kleine momenten een wat down gevoel heb, zo van blehh nergens zin in. Ben aan de andere kant natuurlijk wel super super blij en voelt ook echt onwerkelijk. Ik wil ook al een aantal jaar echt mama worden maar door ook psychische klachten en wisselen van werk hierdoor hebben wij het een aantal jaar uitgesteld totdat ik mij stabiel genoeg voelde. Denk veel na over ons kleine beertje. Ben best wel gespannen voor de echo volgende week. Ik merk dat ik soms heel enthousiast kan zijn maar aan de andere kant ook mezelf een soort van wil beschermen en het dan soms moeilijk vind om dichtbij te komen of me te binden, terwijl ik heel makkelijk verbinding maak normaal. We gaan het afwachten, ik probeer te genieten en dat lukt soms maar ben toch ook zo bang dat het fout loopt..

Succes met de termijnecho alvast en met de obstipatie! Ik herken inderdaad ook dat het lijkt alsof ik mezelf wil beschermen tegen een enorme teleurstelling. Laten we maar hopen dat alles goed gaat voor ons allemaal!

ik had afgelopen dinsdag de termijn echo en was toen 9+5, vandaag dus precies 10 weken zwanger.
zo bijzonder hoe ons kindje zo gegroeid is in 5 weken tijd!
ik ben ook erg misselijk en veel spugen, daar heb ik medicatie voor. Ook mega last van obstipatie.
als tip van de verloskundige tegen obstipatie kreeg ik pruimen en groene kiwi's, dat lijkt te werken! 
nu is onze eerst volgende echo de 13-weken echo en volgende week bloedprikken voor de NIPT test!

@CherryPie dankjewel ? mijn man is gelukkig heel positief en zegt 'Het is allemaal goed op dit moment, en het is pas fout als het fout zou zijn'. Lekker nuchter. We kunnen als mensen toch zoveel scenario's bedenken, beter om gewoon in het moment te leven. 
Oh wat leuk @ElineMS! ben ook zo benieuwd. Het is echt een wonder he?. Jammer dat we ze alleen maar één keer in de zoveel tijd middels een echo kunnen zien.
Vervelend van de misselijkheid. Ik moet heel af en toe overgeven, merk zelf gelukkig als ik vaak genoeg eet dat ik de misselijkheid kan beperken. Kan niet wachten om een buikje te krijgen en de kleine te voelen bewegen?.

Hi lieve mama's    Ik heb samen met een vriendin een groep gemaakt op Facebook. Het is nog een heel klein groepje van 4 haha maar we zien graag leuke lieve enthousiaste mama's in onze groep om heerlijk te kletsen over de zwangerschap en wat er gaat komen .   Lijkt het je leuk ? Je bent van harte welkom ??   fb://group/1596121250886783?ref=share   De groep heet    Uitgerekend in Oktober November 2023??

https://m.facebook.com/groups/1596121250886783/

@mamavaneenpeuter. Ik kan de facebook groep niet vinden? Vind alleen een van oktober en een van november.
Iemand nog een termijnecho gehad, wij hebben hem morgen! ♥️

[quote quote=10614245]@mamavaneenpeuter. Ik kan de facebook groep niet vinden? Vind alleen een van oktober en een van november. Iemand nog een termijnecho gehad, wij hebben hem morgen! ♥️[/quote]
 Wat gek ! . 
We zijn nu met 5 leden . 

De link die er staat kun je ook niet kopiëren en plakken ? Anders mag je mij wel opzoeken op Facebook 

Melissa GH ( roze afbeelding) dan een messenger sturen dan geef ik je de Link ?

Terug
Bovenaan