Uitgerekend november 2023?

Helaas. Het is een miskraam. Ik hoop dat het bij jullie allemaal goed mag gaan. Ik zal geen berichtjes meer plaatsen, want het doet te veel pijn. 
 
@Ninna De juiste woorden schieten me even tekort, weet ook niet of je dit nog leest. Ik wens jullie veel sterkte en liefs toe, een prachtige ster aan de hemel. Dikke knuffel ?❤️
 
Ninna, wat erg vooral na zo'n lange tijd. Sterkte!
Ik heb jullie een beetje verwaarloosd, echter heb ik 10 dagen geleden mijn stiefvader moeten reanimeren (eerst uit de auto moeten trekken) hij is nu nog in het ziekenhuis, wachtende op (als t goed is) een operatie.
Maar vanochtend had ik mijn eerste echo, mooi kloppend hartje, en voor nu 1 dagje naar voor gezet..uitgerekende datum nu 14 november, maar bij de termijnecho weten we t iets meer. De 13e hebben we onze intake... wat een opluchting na onze miskraam in juni vorig jaar.
Mijn vriend is vrijdag jarig, dat vieren we zaterdag. Dan kunnen we mooi op de taart een verrassing zetten :D en de echo erbij laten zien
 
 
Vandaag een echo gehad, cyclus geeft aan 7 weken zwanger, echo geeft aan 6+2, dus met een lichte achterstand wel een kloppend hart gezien, allemaal spannend aangezien dit mijn 5e poging is en er al 4 ben verloren.. 
zijn er dames hier die dit ook hebben gehad en toch uiteindelijk een gezonde vrucht en goeie groei hebben gehad.. of moet ik me voorbereiden op het ergste weer
 
 
 
@JoyceP Jeetjemina wat heftig! Sterkte en een hoop beterschap. Ontzettend goed van je dat je geholpen hebt. Heerlijk van je echo, geniet er fijn van. Gefeliciteerd met je vriend ?
@Gebruiker Ah super fijn! Ik herken het wel een beetje, ik zou volgens de cyclus 6.5 zijn maar dit werd op de echo 6.1 Er werd toen gezegd dat dit met de termijnecho duidelijker wordt. Kan net even wat lastiger meten zijn heb ik begrepen van velen. Maar herken wel je gevoel ervan, dat deel ik ook. Maar omdat mijn verloskundige zegt dat het heel normaal is, zie ik het als goed in. 
 
 
 
@nina sterkte!
@joycep jeetje wat heftig zeg! Maar wel
mooi nieuws over de baby!
@gebruiker ik heb een bewijs van 15 maanden rondlopen. Werd ook bijna een week teruggezet bij de eerste echo. Kan net een late innesteling zijn geweest ofzo. En het kan idd prima bijgesteld worden tijdens de termijnecho. Toen werd ik weer een paar dagen vooruit gezet en uiteindelijk diende meneer zich een week eerder aan dan gepland.. ik hoop dat het dus goed nieuws is bij jullie volgende echo!
 
Ik zit meestal niet op forums, maar ik vind toch leuk om meer in contact te komen met mede zwangeren! Het is voor mij de eerste keer zwangerschap, rond 13/14 november uitgerekend :) Vind het allemaal echt heel spannend
 
@CherryPie Leuk! Gefeliciteerd! Het kan heel fijn/handig/gezellig en vooral heerlijk uitwisselen zijn. Wat vind je het meest spannend?
 
Terug
Bovenaan