Uitgerekend oktober 2017

Ik heb vooral steekjes aan de linkerkant, zijn er nog meer dames die het ook vooral aan een kant hebben? En zijn jullie ook zo snel buiten adem? Lijkt soms wel alsof ik de marathon heb gelopen haha.

@MLB, heeel herkenbaar! Ik heb ook vooral links kleine steekjes. Dit heb ik denk ik al zo'n twee weken. Ook lukt het mij niet meer om mijn buik in te houden :) haha. Ik ben vooral behoorlijk moe dus een trap op rennen zit er voorlopig niet echt in. Ook kapot dus... haha.

Verder een nieuwe dosis schildklier medicatie gekregen. Helaas was ook hier de Thyrax op. Nu ander merk maar heeft dezelfde werkzamestoffen. Spannend wel hoor... hoop niet dat het hierop mis gaat. Over 4 wkn bloedprikken en ik heb een verwijsbrief gekregen voor de gynaecoloog.  Ivm trombose in het verleden. Ze gaan mij dus extra in de gaten houden!

Welkom Jessica, gefeliciteerd! Ook nog heel pril maar zo bijzonder hè. Al last van de kwaaltjes? Ik ga mezelf morgen eens verdiepen in Moeders voor Moeders.

@sil, gelukkig maar! Stelt me weer gerust. Fijn dat ze jou in de gaten gaan houden, ik zal duimen dat alles goed blijft gaan.

Welkom Jess91! Ik heb mij vanmorgen ook aangemeld bij moeders voor moeders. Vind het een goed initiatief.

Hier even een inkak momentje :( zal blij zijn als het allemaal wat zekerder is. Gaan er dames naar de 9 maanden beurs?

MLB: wat goed dat jij aan de beurs denkt! Daar moeten we idd naar toe haha!

En wat is moeders voor moeders precies?

Haha jaa ik dacht altijd daar moet ik naar toe zodra ik zwanger ben, alleen nu is het misschien nog te pril maar ach je leert er altijd van volgens mij dus zit nog even in twijfel.

Moeders voor moeders ik kopieer: Wij zamelen urine in van zwangere vrouwen. Uit deze urine wordt het hCG-hormoon gewonnen. Dit hormoon wordt door farmaceutische bedrijven gebruikt voor het vervaardigen van geneesmiddelen die worden gebruikt bij vruchtbaarheidsbehandelingen.

https://www.moedersvoormoeders.nl

Dankjewel voor de informatie!

en de negen maanden beurs is tegelijk met carnaval en dan moet mijn vriend altijd werken...

Ik heb ook vooral links steekjes/krampjes. Het was een paar dagen minder maar vandaag weer behoorlijk aanwezig.

Wat vervelend sil14 dat je nu toch moet overstappen. Wel fijn dat je in de gaten wordt gehouden door een gynaecoloog. Hopelijk ondervindt je weinig last van de medicijn wissel.

Gefeliciteerd allemaal!

Ook wij hadden vorige week positieve testen gehad! Super blij.

vanmorgen verloskundige gebeld en hebben een afspraak staan voor 2 maart!

Heb ook de kwaaltje krampjes & misselijk!

Nu heb ik ook lichte/zeurende rugpijn iemand daar ook last van?

Groetjes

Terug
Bovenaan