Uitgerekend oktober 2017

Je kan op fb ook een groep maken doe privé is. Dan kan niemand zien dat je daar lid van bent en de groep is dan ook niet te vinden.

Hier ook niet best geslapen vannacht en moet de hele dag nog werken. Hoop dat ik de dag door kom. Gelukkig wel 3 dagen vrij hierna.

Goedemorgen Dames,

Fijn om lekker mee te lezen met jullie ervaringen! Ik heb eigenlijk weinig klachten behalve dat ik lichter slaap en dingen vergeet en misplaatst (gisteren was ik vergeten de kookpit uit te zetten). Daardoor voelt het een beetje onwerkelijk, zo van nee ik ben helemaal niet zwanger...

Sil fijn dat alles er goed uitzag op de echo. Ik heb 8 maart de eerste dan ben ik ongeveer 8 weken zwanger.

Ik vind het heel lastig om niks te zeggen daarom weten mijn vriend zijn ouders het al en een paar goede vriendinnen. Mijn vriend wil het de rest van zijn familie, vrienden en werk pas vertellen na de echo of zelfs later maar geeft mij de vrije hand wie ik het wel of niet vertel, super fijn! Alleen hebben we een bevriend stel waarvan ik haar bijna wekelijks zie, die gaan we het eerder vertellen omdat ik het niet vol ga houden om zo lang niks te zeggen maar dat gaan we samen doen.

Mijn vriend maakt voor de hobby zelf meubels en gisteren kwam ik al allerlei tekeningetjes tegen van babymeubeltjes zooo schattig!

Sorry lang verhaal

Ik heb vandaag eindelijk een betere dag. Ene dag voel ik me supergoed, andere dag blijf ik het liefst onder de dekens. Op het werk weten ze het ook dus dat is wel fijn inderdaad. Ik heb al een groep gemaakt Sil14 sorry hihi! Ging even kijken hoe zoiets werkte en ineens was ie er. Kan ik hier een screenshot plaatsen? Volgens mij kan ik alleen leden uitnodigen. De groep heet "Oktober 2017 Mama's" Ik denk niet dat ie gevonden kan worden omdat ie prive is. Lukt het niet om hem te vinden, stuur mij anders een prive bericht op Facebook. 

Dag dames,

Wat ben een mens blij zijn met een positieve test

Mijn verhaal in het kort.

Na 9 maanden proberen en sukkelen, werden wij onzeker. Wij zijn toen naar de huisarts gestapt en hebben een zaadonderzoek mogen doen.

De uitslag hiervan was schrikken! Traag zaad, weinig cellen en bewogen nauwelijks. Lekker dan. Ik ben uiteindelijk naar mijn huisarts gestapt en heb mijn verhaal gedaan. Ik kreeg een verwijzing naar het ziekenhuis.

Vanmorgen was mijn NOD. Ik trok de stoute schoenen aan en heb de allerlaaste test open getrokken. Uit mijn eigen verbazing kwamen er 2 strepen.. Partner erbij geroepen en we stonden als twee uilskuikens in de keuken te gillen.

Snel naar de kruidvat gereden, een clearblue test uitgevoerd. En jawel, (nog steeds ;-) ) zwanger. 4/5 weken zal het nu zijn. Wat zijn wij blij en gelukkig!

We voelden ons flink in een dipje, dat we zodanig een splinter nieuwe auto hebben aangeschaft van ons spaargeld... :)
Niet zo slim achteraf, maar ach. Wij hebben de grote aanschaf al in huis, en we hebben nog 9 maanden om overnieuw te beginnen. Nieuw avontuur, erg spannend!

Terug
Bovenaan