Uitgerekend oktober 2017

Geeft je denk wel meer rust dat het er voor nu goed uitzag! wel top dat ze een echo deden. Oh balen van de spuiten kan me voorstellen dat dat klote is! ik krijg maandagavond een echo ben dan net 7 weken als het goed is. en de 28e weer als het goed is de 20e

Fijn Sil dat t er in ieder geval goed uit zag!

ik ben net wezen sporten in de sportschool en een vriendelijke begeleidster heeft mij oefeningen laten zien om mijn rug te trainen en ook geleerd dat bepaalde oefeningen nu niet goed zijn. Super fijn!

Ik ga van t weekend ook positiekleding kopen want mijn broeken zitten voor geen meter nu die darmen er voor zorgen dat mijn buik uitsteekt. Zelfs mijn vriend valt t op :p

Sil14 fijn dat het er goed uit zag!

dacht je dat je verder was dan 5,5 week?

ik heb as vrijdag de eerste echo, ik denk dan langer dan 6 weken zwanger te zijn. Blijft lastig rekenen ivm wisselende lengte van mijn cyclus. Hoop dus een hartje te zien! en anders de week er op dan heb ik de echo bij de verloskundige.

Wauw. Wat een hoop reacties op dit forum! Gefeliciteerd iedereen.

Ik heb gisteren (14-02) zelf ook een positief resultaat gekregen, we zijn door het dolle heen!

Ik heb voor 13-03 een afspraak bij de verloskundige en ben (naar zelf gerekend te hebben) volgens mij 24 oktober uitgerekend.

Maar wat een spanning. Ik ben alleen wat moe maar verder valt alles nog mee.

mijn relatie vindt dat we het nog niemand mogen delen, echter wil ik het van de daken schreeuwen, dus ik zeg het hier op dit forum..

ik zou graag in contact willen komen met iemand die er ook gewoon even over wil kletsen via whatsapp ofzo, is dat gek?

geoetjes,

Sanne, 25

Hoi Sanne,

gefeliciteerd !! ja het is allemaal heel onwerkelijk.

ik heb die dag dat ik er achter kwam tegen 2 mensen verteld waar ik later spijt van had.. Ik werd overrompeld door de mega verrassing maar als ik 2 dagen had gewacht was dat gevoel wel gezakt.

13 03 is nog ver weg zeg! hoeveel weken ben je dan?

Als je t fijn vindt mag je me appen, moet je even je nummer prive sturen!

xxx

Hoi Lisette,

Thanks voor je reactie! Jij ook van harte, hoe ver ben jij? Ik ben nu echt pas 4 weken en 1 dag.  Wanneer ik naar de echo mag ben ik dus net acht weken. Ik zou dolgraag wat willen berichten met je maar heb werkelijk geen idee hoe ik jou een persoonlijk berichtje moet sturen. Jij enig idee?

Ik heb mijn vriend verteld dat ik het echt nodig heb om het te delen met mijn moeder, ik ben gewoon zo benieuwd hoe zij dingen heeft ervaren en dergelijke. Dit snapt hij gelukkig wel, maar hij wil nog eventjes genieten met z'n tweetjes.

groetjes

Sanne Laseur  ik denk 6 weken, myn cyclus is altijd onregelmatig dus geen idee wanneer mijn eisprong is geweest.

Heb je insta dan zoek je ik je daar op? ik heb t ook geprobeerd je persoonlijk een berichtje te sturen, blijkbaar kan dat niet..

ik heb t me moeder ook verteld, alleen is t voor haar ook alweer 22 jaar geleden voor het laatst geweest... Is toch lastig te vergelijken.

xxx

Welkom sanne!

Ik meen te herinneren dat er een ap groepje was aangemaakt? Of was dit in het andere oktober forum van deze site?

Terug
Bovenaan