Uitgerekend oktober 2017

Welkom en gefeliciteerd dames! De meeste van ons zitten op Facebook. Komen jullie daar ook mee kletsen? (als jullie dat al niet doen)

Ondertussen de groep al gevonden Ilse hihi! Het is een prive groep vandaar dat ie onvindbaar is. Voor alle nieuwe dames die dit lezen en er ook graag inwillen, stuur mij even een berichtje op Facebook en dan voeg ik je toe! 

Hoi Allemaal,

Ook hier is het spannend. 18 februari test gedaan en die was positief.
Nu allemaal extra spannend omdat we vorig jaar een buitenbaarmoederlijke zwangerschap hebben gehad. We moeten nog wachten tot 7 maart om te weten of alles nu wel op zijn plek zit. Dit worden 2 hele langen weken. Maar we zijn zo blij.

Groetjes Wietske

Hoe is het dames? Ik heb helaas geen facebook dus kan daar niet kletsen. Ik ga maar op zoek naar een ander topic want hier is het nu stil...

Hoop dat jullie allemaal een voorspoedige zwangerschap mogen hebben!

Ook ik mag me (denk ik) hierbij aansluiten. 18 en 20 februari positive test na bijna een jaar proberen. Ik heb nauwkeurig me ovulatie in de gaten gehouden en ong de uitgerekende datum schommelt dan of 31 oktober of 1 nov maar ik ga uit van eind oktober dus ik meld me lekker hier.

Ook ik heb enorme menstruatie krampen maar ik lees op veel plekken dat dit erg normaal is. Dus dat stelt me iets wat gerust. Dit word onze eerste dus alle tekenen (wel of niet) maak je je toch zorgen.

eerst maar afwachten op het telefoontje van mw VK vandaag aangemeld.

-joyce

Hi allemaal,

Ik lees al wat langer mee, en dacht laat ik zelf ook eens mijn verhaal posten. Ik heb 7 februari de eerste test gedaan (1 dag over tijd) en gelijk positief! We konden het niet geloven, dus heb ik 3 testen totaal gedaan, allemaal positief, en we zijn zo blij! Mijn vriend en ik hadden al langer een kinderwens maar zijn pas 2 maanden geleden echt begonnen met proberen, en bij de 2e keer dus al gelijk raak!

8 maart, als ik 8 weken zwanger ben, hebben we de eerste afspraak staan bij de verloskundige, en krijg dan ook de eerste echo, zo spannend! Verder gaat het goed, wel echt heel erg moe, slecht slapen en af en toe wat misselijk. Maargoed dat hoort er allemaal bij natuurlijk!

Ik klets graag mee via facebook! Fijn om er met andere over te kunnen hebben die momenteel hetzelfde meemaken.

Hi Veronique,

sorry lees je bericht nu pas. Nadeel van dit forum is dat je helaas geen meldingen krijgt. Is het geen optie om een Facebook account aan te maken alleen voor de groep? Kan desnoods anoniem en zonder foto. Voordeel van Facebook is dat je van reacties meldingen krijgt, linken kunt delen, foto's kunt plaatsen etc. Werkt net iets makkelijker en fijner dan dit. Zitten nu met 38 dames in de groep. Denk er maar over na!

Groetjes

Terug
Bovenaan