Uitgerekend oktober 2017

hallo allemaal,

als eerste gefeliciteerd allemaal!

ik zal me ook even voorstellen. ik ben Tamara ben 26 en in verwachting  van ons eerste kindje( meisje) ik ben uitgerekend op 14 oktober 2017. zit nu dus in me 22e week

Hey dames!

Ook al is het hier erg stil... wil ik me toch even aanmelden. Ben nu 23 weken zwanger, voor ons is het nog een verrassing of het een meisje of jongetje wordt. Ben 24 jaar en is me eerste kindje.

Hallo dames,

ik begreep dat er ook een facebook groep is. Ik zou het leuk vinden om hierin te komen. 
Om met anderen te delen die ook in oktober uitgerekend zijn.
ik ben 34 jaar en zwanger van een meisje en wij verwachten haar in de eerste week van oktober. Het is ons eerste kindje. 

Spannend dus. 
Leuk om al jullie reacties te lezen. Weet iemand hoe je op fb in de groep komt? 

Groetjes kitty 

Hai Kitty, 
hoe je in de groep komt staat een aantal pagina's terug! Daar zijn we allemaal erg actief super leuk! 
Groetjes 

Een beetje laat maar heb toch besloten mijzelf aan te melden. Ik ben 30 oktober uitgerekent van de 1e. Ik kijk al een tijdje mee op de fora en dacht; laat ik ook eens een korte introductie schrijven. 

Hallo mama's (to be)!

Ik ben momenteel bezig met mijn afstudeerscriptie voor de opleiding communicatie. Hiervoor heb ik jullie hulp nodig ;)
Zouden jullie zo lief willen zijn deze enquête in te vullen?

https://www.survio.com/survey/d/A4U7O3P9D5A3X6W3F

Ik zou jullie heel dankbaar zijn! Er wordt ook een leuk prijspakket verloot op maandag 9 oktober onder de respondenten!

Terug
Bovenaan