Uitgerekend oktober 2017

Hallo Jomie,

Ik ben ook logopedist en denk ongeveer 5 weken zwanger te zijn. Ik heb gelukkig nog niet echt kwaaltjes, maar kan me voorstellen dat je het zwaar hebt. Ik weet niet in welke setting je werkt, maar het voordeel van ons werk is denk ik dat je je eigen planning kan maken en dus minder behandelingen kunt inplannen of met pauzes tussendoor. Ik zal dan wel minder gaan verdienen helaas.

Hoi MEK89,
Ik ben nu inderdaad 5 weken en 4 dagen zwanger, maandag ben ik 6 weken (is de verwachting dus). Ik heb niet mega veel kwaaltjes, ik merk alleen in de ochtend dat ik nu misselijk word vanwege een lege maag (sinds gisteren op komen zetten) en later op de dag heb ik buikkrampen en ben ik gewoon ontzettend moe. Mijn borsten doen daarentegen helemaal niet zo'n zeer.

Het is eigenlijk hetzelfde wat jij zegt, ik kan mijn eigen planning maken (vrije vestiging), maar dat betekent wel dat ik minder zal gaan verdienen als ik ineens meer pauzes ga nemen. Ook heb ik heel wat cliënten die op een vaste tijd komen, ik kan dan niet ineens zeggen: ja kom deze week maar niet. Ik ben allang blij dat het komende week vakantie is (Brabant) zodat ik even kan bijkomen.

Ik hoop voor jou dat je kwaaltjes zo lang mogelijk uitblijven! In ieder geval de vervelende, haha. En gefeliciteerd met je zwangerschap natuurlijk :D

Haha wat toevallig!

Ik heb precies t zelfde verhaal als jij!

Ook 4-2 de test gedaan en dus 12-10 uitgerekend! Super spannend allemaal en moeilijk te bevatten nog.

Soms wat misselijk. Meer slapen maar opzich niet meer moe ofzo.. Gevoel in m'n buik en ongesteldheidsrugpijn.... Wij gaan dinsdag onze eerste vroege echo laten doen. Ik kon niet wachten hoor. Vind t allemaal zo spannend!!

X

Sorry. Ik weet nog niet zo goed hoe het werkt hier allemaal maar geloof dat je nooit persoonlijk op een bericht reageert maar altijd gewoon onderaan?

Hoe houden jullie al de berichten bij? Iemand tips voor mijn eerste keer forum gebruik ever..

Volgens mij zijn de meeste dames overgegaan naar de Facebookgroep omdat we het forum helemaal niet fijn vinden werken en je inderdaad geen melding krijgt van een nieuw bericht etc. Een paar berichtjes hiervoor staat uitgelegd hoe je daarbij komt.

Allereerst gefeliciteerd allemaal!

Ik mag me, na ruim 2 jaar 'oefenen' en diverse ziekenhuisbezoeken, eindelijk ook aanmelden! Verwacht rond 24 oktober te zijn uitgerekend.

Op 8 maart heb ik pas de eerste echo, denk dat het een hoop spanning scheelt als ik dan hoor of alles goed is, durf nu nl. nog niet 100% happy te zijn. Omdat we zoveel teleurstellingen hebben gehad iedere maand zit ik nog een beetje in de negatieve flow van "dit zal ook wel weer niks zijn" en moet daar nog uit zien te komen, zodat ik hopelijk net zo kan genieten als de rest.

Hallo allemaal.

23-2 test gedaan ( 9 dagen overtijd ) en ja hoor ZWANGER! Test gaf aan 2-3 wkn, maar als ik het bereken vanaf eerste dag van laatste menstruatie ben ik al 5wkn en 6 dagen. Uitgerekende datum 24-10!

Hallo allemaal,

Op het nippertje mag ik me ook bij deze groep voegen. Nu 5+3 weken en 20 maart de eerste echo op de planning. Volgens de berekeningen is 27 oktober de uitgerekende datum. Leuk om hier alle ervaringen te lezen en te delen.

tot afgelopen vrijdag had ik nergens last van, op wat kleine krampjes af en toe na. Maar sinds dit weekend heb ik de hele dag door last van een opgeblazen en vol gevoel, ik heb totaal geen trek en voel me er erg ongemakkelijk bij, ik kan niks op of aan m'n buik hebben. Hebben jullie hier ervaring mee en misschien tips om dit gevoel te verlichten? Qua eten, eet ik normaal en vermijd ik producten die dit gevoel veroorzaken.

Ik hoor graag :)

Terug
Bovenaan