Uitgerekend oktober 2017

Hoi allemaal,

Lees al een poosje mee en zat ook in de andere mama groep van oktober. Daar zijn ze (helaas) overgegaan op facebook maar dit heb ik niet dus ipv alleen meelezen,  klets ik hier nu ook graag gezellig mee!

Ik ben zoals het lijkt 3 oktober uitgerekend en momenteel 9 wk en 1 dag zwanger! 1e echo gehad en alles zag er goed uit. Heb nu 8 maart de termijnecho, wat spannend!! Voor ons het eerste kindje, ben 25 jaar.

Sinds een week of 3 extreem misselijk/braken, zo erg zelfs dat ik op  moment niet kan werken en medicatie heb! Hoop dat de termijnecho ook weer positief en goed nieuws brengt, hier gaat het tenslotte om toch. Momenteel soms moeilijk positief blijven ondanks dat ik ontzettend blij ben met de zwangerschap

Fijn om hier onze ervaringen te delen,  heel herkenbaar wat ik allemaal lees; de angsten, kwaaltjes, spanning

Liefs

Hallo allemaal!

Iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik mag me op de valreep ook toevoegen aan deze groep, uitgerekende datum 29-10. Na 2 miskramen in afgelopen 9 maanden zijn we nu dan 5weken +5 zwanger, en het voelt zo anders dan de andere 2 keren. Wat zijn we blij:)

Ik heb me ook even aangemeld in de fb groep, gezellig om allemaal in hetzelfde schuitje te zitten.

Groetjes!

Hoi dames,

Gefeliciteerd allemaal. Mijn 2e wordt, als alles goed gaat, ook geboren in Oktober (9e). Ik merk dat ik het hele zwanger zijn iets minder spannend vind als bij de 1e maar ik dacht wel direct, O, als het maar een gezond kindje is (ik ben 37jr)! Het is haast alsof ik mijn blije emoties wat uitstel totdat ik de uitslag vd combinatietest binnen heb. De afspraak moet ik nog maken. Hoe oud zijn jullie? En doen jullie ook de combitest?

<p style="text-align: left;">Hoi hoi! Ook ik ben ook uitgerekend in oktober! Valentijnsdag n positieve test gedaan en volgende week donderdag al voor 2e x naar vk voor 10 wkn controle. Dit is trouwens ons eerste wondertje

Hallo dames,

Als eerste van harte gefeliciteerd met jullie wondertje!

Zelf ben ik 23 feb er achter gekomen dat ik Zwanger ben, nadat ik dacht al een week thuis te zitten met buikgriep. Ik ben 15 oktober uitgerekend!

zelf veel last van misselijkheid, spugen en erg moe zijn, hoort erbij zeggen we maar leuk is anders ;-).

leuk om jullie zo via deze weg te ontmoeten!

groetjes Mirjam

Hoi allemaal,

ten eerste iedereen gefeliciteerd natuurlijk! :D

Ik ben zelf uitgerekend op 18 Oktober van ons 1e kindje en toen ik erachter kwam dat ik zwanger was was het nogal een verassing.
Mijn menstruatie bleef wel uit maar dacht zelf dat het aan stress lag (verhuizing, drukte op het werk, tante op sterfbed)

Ik heb afgelopen week de 2e echo gehad en het was heel bewegelijk! Draaide alle kanten op en was druk bezig met zijn beentjes en armpjes ontzettend leuk om die verandering van de 7e week echo en 10e week echo te zien, het was nu echt een baby zeg maar!
@MirjamL wij hebben ervoor gekozen om niet de combinatietest te doen vanaf dat ik erachter kwam zwanger te zijn wilde ik het eigenlijk gewoon niet, mijn gevoel zei nee en na overleg met mijn vriend hebben we daarom besloten het niet te doen.

Hallo,

Ik zou het ook leuk vinden om bij de fb groep te kunnen maar weet niet hoe ik me kan aanmelden. Kan iemand mij helpen?

Groetjes Conny

Hallo dames,

Ten eerste allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Ik zou mij ook even voorstellen..
Ik ben Geralde, ben 28 jaar en ben nu 16+6 weken gelukkig zwanger en ben uitgerekend op 20 Oktober!
Ik sta erg onder controle bij de gyneacoloog in verband met een hoge bloeddruk al van voor de zwangerschap.

Liefs!

Terug
Bovenaan