Uitgerekend oktober 2017

Heftig Gina, maar toch gefeliciteerd. Ik begrijp dat je in een moeilijke situatie zit en dus in shock bent. Begrijp ik hier ook uit dat je tijdens het slikken van de pil zwanger bent geworden? Ik zou hem toch op de hoogte brengen (face to face) Misschien komen jullie er samen alsnog uit of samen tot een oplossing? Als je hier zelf te lang mee rond blijft lopen brengt dat NOG meer stress met zich mee en dat is niet goed voor je en de baby. Dus mijn advies, bel hem op, nodig hem uit en ga in gesprek (zodat je zijn reactie live kunt zien).

You go girl! Succes ermee!

Toch gefeliciteerd Gina. Als je net zwanger bent geweest ben je enorm vruchtbaar. De pil heeft een paar maanden (geloof ik) nodig om zijn werk te kunnen doen. Ik zou het de vader toch laten weten...

Dank jullie voor de berichten! Ik ga t ook zeker met hem over hebben , heb nu ook totaal geen idee hoelang ik zwanger ben , maar dat ik t ben is wel duidelijk..

vd week maar weer bellen met de vk

Ohjee de angst om alles wat mis kan gaan is even binnen... voel me even doodongelukkig. Probeer mezelf positieve gedachtes te geven maar t lukt even niet goed... heel irritant!

MommiesLifeNL ik denk dat we dat allemaal vaak hebben.

zoals je al zei zolang je geen bloedverlies hebt en geen heftige buikpijn niets aan de hand. al mijn vriendinnen wisten direct dat ze zwanger waren en hebben zich ook allemaal enorm onzeker gevoelt. Pas met 12 weken durven we echt te juigen.. Tot die tijd lekker ontspannen en leuke mensen om je heen hebben met positieve energie!

MommieslifeNL, jezelf niet gek maken hoor. Natuurlijk hoort angst er een beetje bij maar het moet niet gaan overheersen. Stress is niet goed voor jezelf en de baby. Zolang je geen mega buikpijn hebt, bloedverlies of wat dan ook... dan hoef je je niet druk te maken. Ik heb het ook af en  toe... stel dat... het hartje niet klopt! Dat is mega verdrietig, vreselijk! Maar... dan heeft het zo moeten zijn en moedernatuur knows best!

Volgende week zondag gaan we bij mijn ouders eten. Mijn broertjes en schoonzussen komen ook eten. We willen het grote nieuws vertellen (mijn ouders weten het al...) omdat zij met z'n allen op wintersport gaan (ik krijg mijn vriend-carnaval liefhebber met geen mogelijkheid meer!) en mijn moeder uit enthousiasme vast haar mond voorbij praat... ik wil mijn broertjes wat cadeau doen. Hebben jullie leuke ideeën?

Hebben jullie by the way ook meer buikpijn? Zit nu in week 5

Dank jullie voor de fijne woorden!

Ik heb af en toe de ongesteldheidskrampen. Zit ook in week 5. En heel af en toe gespannen borsten. Merk nu ook moodswings op. Maar that's it.

Terug
Bovenaan