Hoi allemaal!
En allereerst gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Na ruim 2 jaar proberen kan ik mij ook eindelijk bij jullie aansluiten, ondanks de kleine kans die ik had volgens de gyn toch zonder hulp zwanger geworden! Uitgerekende datum (volgens mij) 2-10-2017.
23-12 eerste dag van mijn laatste menstruatie en 24-1 de eerste positieve test! Ik kon het niet geloven dus de dagen er na nog meer testen gedaan; allemaal positief!
31-1 eerste (inwendige) echo bij de gyn, toen was ik 5 weken en 1 dag en zag alles er goed uit... 14-2 terug voor nog een echo en dan 18-2 eerste afspraak bij de vk.
Ik ben nog wel erg onzeker, vooral omdat de "kwaaltjes" zo wisselend zijn, vanmorgen nergens last van dus ik dacht meteen het zit niet goed, maar nu toch weer misselijk en hoe vervelend de kwaaltjes ook zijn het is toch een soort geruststelling! Ik heb wel ook continu last van menstruatie-achtige buikkramp, erg irritant.
Ik heb het al aan heel wat mensen verteld, omdat iedereen al zo lang mee leeft met het hele proces!
Ik kan niet wachten tot de eerste 12 weken achter de rug zijn en ik wat meer zekerheid heb (als het goed is)
Sorry voor mijn lange verhaal hihi.