Uitgerekend oktober 2017

Hier ook in week 5 en nog niet echt klachten heel soms een vlaag van misselijk maar is zo weg wel zetten mijn darmen enorm uit.

even denken wat leuk zou zijn voor je broertjes een rompertje met de tekst net zo knap als mijn oom of een voorleesboekje en dan een kaartje erbij zag ergens op internet een leuk tekstje maar weet het niet meer

Thnx Zeeuwmeisje. Dat is idd een leuk idee. Ik ga eens kijken op Pinterest ofzo. Of weet jij toevallig waar je leuke rompertjes kan bestellen?

Fijn dat je verder geen klachten hebt. Ik vanmorgen ook weer misselijk en nu weer steken links. Ppff... ;)

Ik heb zelf rompertjes bedrukt voor de opa's en oma's met transferpapier van de action. Ik ben helemaal niet zo handig maar t is mij gelukt dus denk dat hier iedereen zou moeten lukken. De tekst die je wilt afdrukken moet je wel even spiegelen(in bijv. paint) en dan kan je het zelf printen op het transferpapier en daarna kun je het strijken op het kledingstuk naar keuze

Op yoursuprise.nl kan je van alles laten bedrukken maar misschien is het ook wel leuk om zelf te doen zoals danip88.

ik denk dat het nog te vroeg is voor klachten misschien komt het nog!

Thnx  voor jullie tips! Ik ga eens ff rondkijken...

Super leuk DaniP88. Veel plezier. Dat wordt zo'n speciaal moment!

Zeeuwmeisje, hoeveel wkn ben je nu?

Hoi allemaal!

En allereerst gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Na ruim 2 jaar proberen kan ik mij ook eindelijk bij jullie aansluiten, ondanks de kleine kans die ik had volgens de gyn toch zonder hulp zwanger geworden! Uitgerekende datum (volgens mij) 2-10-2017.

23-12 eerste dag van mijn laatste menstruatie en 24-1 de eerste positieve test! Ik kon het niet geloven dus de dagen er na nog meer testen gedaan; allemaal positief!

31-1 eerste (inwendige) echo bij de gyn, toen was ik 5 weken en 1 dag en zag alles er goed uit... 14-2 terug voor nog een echo en dan 18-2 eerste afspraak bij de vk.

Ik ben nog wel erg onzeker, vooral omdat de "kwaaltjes" zo wisselend zijn, vanmorgen nergens last van dus ik dacht meteen het zit niet goed, maar nu toch weer misselijk en hoe vervelend de kwaaltjes ook zijn het is toch een soort geruststelling! Ik heb wel ook continu last van menstruatie-achtige buikkramp, erg irritant.

Ik heb het al aan heel wat mensen verteld, omdat iedereen al zo lang mee leeft met het hele proces!

Ik kan niet wachten tot de eerste 12 weken achter de rug zijn en ik wat meer zekerheid heb (als het goed is)

Sorry voor mijn lange verhaal hihi.

Hallo Iris,

Allereerst van harte gefeliciteerd met de zwangerschap, hoe bijzonder na ruim 2 jaar proberen! Wat een mooi cadeautje zo net voor de feestdagen :) toen je de positieve test in handen had. Krijg je 14-2 de 12 wkn echo? of is dat op de 18e?

Weet je meis... probeer jezelf niet te gek te maken. Je zegt dat je af en toe wat kwaaltjes voelt en af en toe niet! Volgens mij is dat een normaal proces. Dat menstruatie achtige pijntjes komt doordat je baarmoeder aan het uitrekken is (heb ik namelijk ook en gelezen op internet- ik ben denken we nu 5 wkn). Hele irritant he? Ik heb gisterenavond een warme kruik op mijn buik gelegd en dat hielp goed.

Ga leuke dingen doen en ga met positieve mensen om zodat je even niet denkt dat het misschien ook nog mis kan gaan! Iedereen heeft dat gevoel wel eens al snap ik dat het voor jouw extra spannend is omdat het lang duurde voordat je zwanger bent geraakt! En sorry zeggen moet je vooral niet doen (voor je lange verhaal...) Kom op meis, ga genieten van het wondertje in je buik !

Liefs!

Terug
Bovenaan