Uitgerekend oktober 2017

Heel raar, vandaag weer helemaal nergens last van!

ben liever de hele dag misselijk en pijn aan me borsten zodat ik weet dat t goed zit. wat duurt 2 weken toch lang!

Ik vind t ook spannend als ik niks voel en dat t zo wisselend is. Aan de andere kant is druk maken ook niet goed en zolang er geen bloedverlies is hoef je je geen zorgen te maken.

Mij moet nog 3 weken wachten. Duurt lang!!! Hoop dat t hartje klopt en dat alles goed gaat!

Hoi Dames,

Ten eerste allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Ook ik mag mij hier melden, had 5 en 6 februari positieve tests. Uitgerekende datum ligt 16/17 oktober obv eigen berekening.

Vind het nog heel spannend en besef het nog niet echt.

Het nog geen heftige kwaaltjes, wel rommelt mijn buik ook constant. Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Ik heb vanaf vandaag voor 3 weken mijn schoonouders uit het buitenland in huis, wordt heel pittig met verborgen houden. Zou ook graag vanalles gaan regelen en bestellen maar met hun in huis is het praktisch onmogelijk. Wij moeten dat dus nog even uitstellen...

Ga wel even vandaag een afspraak maken voor eerste intake en echo. Denk dat het pas dan ineens heel echt wordt en wij tot besef komen haha.

Hoe is het met jullie allemaal? Steeds meer last van kwaaltjes?

Welkom Veroniquek (sorry als ik een aantal dames vergeet!) Gefeliciteeerd. Zo onwerkelijk allemaal he?

Lisette, herkenbaar, maar zoals al gezegd wordt door Mommieslife, hoef je je geen zorgen te maken zolang er geen bloedverlies is. Had ik maar wat mindere kwaaltjes. Ik heb vanaf vanmorgen heel veel last van duizeligheid en krampen in mijn buik. Ik ben zelfs iets later naar mijn werk gegaan omdat het niet verantwoord was om in de auto te stappen.

Ik heb naar de Gynaecoloog gebeld en daar kan ik woensdag al terecht,. Dit omdat ik het post trombotisch syndroom heb, en een schildklierafwijking.

Sporten ben ik laatst mee gestopt. Ik heb naast mijn fulltime baan nog een eigen salon aan huis, dus druk genoeg.

Wachten duurt lang inderdaad... maar we hebben er helaas geen invloed op.

Ik moest ook ophogen van 0,125 naar 0,150 mg en heb ook een trage schildklier.

Ik merk dat ik best moe ben. (Toch andere moeheid als bij de schildklier) en vanochtend hele ochtend misselijk geweest. Gaat nu wat beter. En borsten blijven erg gevoelig.

Dat gevoel heb ik ook DaniP88. Ander soort vermoeidheid. Balen is het wel, maar we moeten allemaal goed naar onze lichaam luisteren!

Hee hallo iedereen

Na een miskraam op 2 dec (was toen niet gepland maar zeker welkom) , ben ik weer volledig aan de pil gegaan ,nu had ik afgelopen week ong moeten worden , en zat gisteren middag in de stress van het zal toch niet , dus ik had een test online besteld (woon in een klein dorp dus liever dat niemand er achter komt ) , vanmorgen de test gedaan , en duidelijker kon het niet ! 2 duidelijke strepen!!! Ben nog een beetje warrig met m'n gevoel , omdat de miskraam nog zo kort geleden is , en ik niet in een vaste relatie met m'n "partner" ben .ik heb het hem nu ook nog niet verteld omdat ik eerst zelf even wil uitzoeken en afwachten hoe en wat , of is dat juist niet handig? Ik wil namelijk niet dat hij denkt dat dit expres gegaan is.. ben behoorlijk in shock , had dit totaal niet verwacht !! Natuurlijk is het welkom , maar WoW dit is nogal wat op zon kort termijn..

iemand tips over hoe en wat ??

liefs

(voor alle andere meiden van harte gefeliciteerd natuurlijk)

Terug
Bovenaan