Uitgerekend oktober 2018

Oh dat is idd ook vrij snel! 
Spannend hoor allemaal! Ik hoop dat ik ook rond de 8 weken een echo krijg. Weet niet hoe dat hier allemaal is geregeld enzo. 

Volgens mij kun je dat aanvragen alleen is het zo dat ze dat  zien als een pret echo  dus dat dat niet vergoed word. En sommige  praktijken bieden het aan als een service  wat bij mij het geval is.
 Spannenddd :)

Hee Dames 
Wat leuk gefeliciteerd. 
Hier ook uitgerekend eind sept begin okt. 
Erg spannend. Voor ons ook de eerste wij zijn ook 3 rondes bezig geweest. 
Morgen ook even de vk bellen:)

@l-xx gefeliciteerd! Spannend!

@nicolle B qua verzekeringen werkt het hier in België allemaal net anders. Ik moet ook eerst langs de huisarts en die verwijst me door naar de gynaecoloog. Hier heb je volgens mij niet eens verloskundige waar je op afspraak kan ofzo. Wilde eigenlijk pas maandag afspraak maken bij huisarts maar heb toch maar voor vanmiddag een afspraak gemaakt. Een beetje zekerheid is toch wel wat fijner.

Ik heb 2 testen gedaan  eerst een van de kruidvat  de dag erna een van clearblue met hoeveel weken
Een streep s een streep maar vond het fijn  om te weten hoeveel  weken en toch indd een extra check

Ik heb 2 testen gedaan  eerst een van de kruidvat  de dag erna een van clearblue met hoeveel weken
Een streep s een streep maar vond het fijn  om te weten hoeveel  weken en toch indd een extra check

Terug
Bovenaan