Uitgerekend oktober 2018

Hoi Joannam.
Gefeliciteerd en wat spannend. 
Ik heb de verloskundige nog niet gebeld. 
Hier zeggen ze dat je rond de 6e week moet bellen. 
Denk dat ik volgende week even bel. 
Zo spannend allemaal. 

@l-xx ik hoorde dat je gewoon direct moet bellen als je weet dat je zwanger bent :), zo kunnen ze je meteen in plannen.. bij mijn verloskundige is het namelijk ontzettend deuk 

Ik sluit me bij jullie aan! Net een test gedaan en een klein streepje te zien. Dit wordt me 2e kindje. We hebben al een zoon van 1,5
ik heb nog niet echt symptomen, kleine steekjes onder in me buik en ook veel honger, maar dag heb ik altijd wel!;)

Gefeliciteerd allemaal! Ik ben ook begin oktober uitgerekend. We hebben het niet hoeven proberen, was in 1x raak.. nu maar hopen dat het blijft zitten, het is ons 1e kindje. Geniet er allemaal van! En succes met de eerste zwangerschapskwaaltjes haha

Hi Nicolle B en natuurlijk de rest van harte gefeliciteerd!!!
Had nog een vraag Nicolle! Ik heb al een paar testen er tegen aan gegooied m’n NOD is 31 is het dan denk je te vroeg om te testen? Ze zijn trouwens allemaal negatief omdat jij ook zoiets had toch? 
Nu heb ik sinds maandag waterig slijm dinsdag wat dikker en nu ook met afvegen waterig slijm het voelt zelfs dat je ongesteld moet worden dat het lekt zeg maar en dan ga ik na he toilet is het wit geel vloed! Heel apart nog nooit gehad. Ook de afgelopen dagen felle steken gehad en aders die goed zichtbaar zijn nu heb ik ook lage rugpijn en het gevoel ongesteld te worden. Herken jij je hierin? M’n tepels deden zeer nu wat minder. 
Liefsss

Terug
Bovenaan