Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb nu geloof ik 5 testen gedaan haha! Geen CB, vind ik niet echt nodig ofzo. De streep was dinsdag knalroze dus ik zie wel bij de vk hoe ver ik ben.
Ik vind het ook heel spannend.. Voor mijn zoontje heb ik helaas ook een vroege miskraam gehad. Dat is precies deze maand 2 jaar geleden. En al is dat al lang geleden zoiets blijft je altijd bij. Maar ik hoop op het beste.
Ik hrb denk ik al wel 4 testen gedaan ? Maar ik ben zo onzeker. Voel me wel echt veel meer zwanger dan de vorige keer met miskraam, maar die twijfel blijf ik houden al zijn al mn testen positief en mn cb digitale ook haha
Ik heb wel symtomen hoor
Ik heb heel veel buikpijn steken
En mijn borsten steken afentoe .
En heb zn mega veel honger als ik gegeten heb dan barst ik een half uur later weer van de honger
Ik word er snachts gewoon wakker van.
En ben er zelfs al een keer snachts uit geweest omdat ik echt moest eten
Hallo dames, gefeliciteerd allemaal , ik ben ook zwanger na twee miskramen.. we zijn deze maand precies een jaar geleden gestopt met de pil! Dus hopelijk blijft dit wondertje wel in mijn buik en klopt het hartje!! Ik vind het onwijs spannend..
ik heb 7 februari mijn eerste echo als het goed is ben ik dan rond de 7 weken zei de verloskundige, ik ben dus rond eind sept / begin okt uitgeteld? Zoiets...
de verloskundige wou me nu wel graag bij 7 weken zien ivm mijn miskramen.