Uitgerekend oktober 2018

@mamad Haha leuk 28-9 is op mijn verjaardag. Vaak mooi weer ?
@vanylla @baami Jaa ik ook pas 12 maart. Duurt zo lang. Ook onzeker, eerste keer had ik een mk bij 6 weken en ik zit nu volgens mij op bijna 5weken. 
Vorige week wel een inwendige echo gehad bij de gyn. Afspraak stond al gepland omdat we al een lange tijd probeerde zwanger te worden. Dus het was een kort eerste bezoekje ? Hij zag op de echo alleen nog maar een slijmprop, die je aanmaakt als je zwanger bent. Maar het zag er goed uit volgens hem.
Heel weinig last van zwangerschap kwaaltjes. 

@Vanylla Ik snap je helemaal meid! Ik maakte me ook erg zorgen, maar het was gelukkig niet nodig! Bij jou vast ook niet! Komt goed!
@missyoudontknow Haha wat leuk! Goed om te weten! Ohh het is zo spannend he die eerste tijd. Heb zelf ook een keer een vroege miskraam gehad en dat blijft je zo bij helaas.. Maar je gaat vast een mooi knipperend hartje zien de 12e!
Dames als ik jullie (en mezelf gelijk) een tip mag geven, kijk niet naar dit forum! Het lijkt namelijk of dat het bijna altijd fout gaat als je naar de berichten hier kijkt maar vergeet niet dat het meestal gewoon goed gaat!! Gaat helemaal goedkomen met jullie kindjes! En met de mijne haha!

Leukk mamad

Ik heb morgen  mn eerste echo 
Vind het echt rete spannend. En zit heel de week al te denken  wat als wat als
Ben blij als het  achter  de rug is. En ik een kloppend hartje zie 

Ik heb weinig symptomen  verder dus dat maakt me erg onzeker  aan de ene kant super fijn natuurlijk 

@Baami: Super leuk haha! :-D Duurt echt zoooo lang, pff. :p 

@missyoudontknow: Ohh super spannend zeg, ik kan me voorstellen dat het voor jou nog net iets spannender is dan! Ik duim voor je!
Ik zit de hele dag filmpjes te kijken op YouTube over dit onderwerp, echt heel erg. Zal wel minder worden denk ik, ik weet het ook nog maar 4 dagen! :-D

Terug
Bovenaan