Uitgerekend oktober 2018

Hier in de 7e week. Volgende week donderdag krijgen wij onze eerste controle en hopelijk ook de Echo. Ik probeer ervan te genieten maar merk dat ik dit wel lastig vind omdat ik ook veel nare dingen als miskramen en lege zakjes/geen hartje hoor :( 
Ik probeer zeker blij te zijn en ontspannen maar merk wel een ongemerkte spanning in het lichaam. Verwacht tot volgende week dat dit wel even blijft.
Ik moet vaak naar de wc, heb een opgezette buik en vooral dagelijks veel last van mijn onderrug en onderbuik. Dat laatste lijkt veelal op ongesteldheidspijn. Ook hier ben ik niet helemaal gerust op. Zijn er meiden die dit ook ervaren of mij gerust kunnen stellen?
Groetjes! 
C. 

Hoi C.
Ik ook 7 + 1 week nu en zeker ook van die pijntjes. Las dat het bandenpijn kan zijn. Heb dinsdag de eerste controle en echo en heb dezelfde angsten zoals jij die beschrijft. Is ook nog zo pril en wel zwanger, maar nog geen 'bewijs' vind ik mega spannend. 
Kijk wel uit naar dinsdag 27 feb, in goede gezondheid heb ik dan een mooie foto :) 
Succes volgende week donderdag! 
Groetjes Herma

Fijn om te lezen dat andere dit ook ervaren. Klinkt raar maar beetje zorgelijk gewoon. 4 positieve testen dit weekend gedaan omdat we het gewoon (eigenlijk nog steeds niet) geloven. Soms de gekke gedachten van misschien zit er wel niets en is er iets anders 'verkeerd' of geks aan de hand in het lichaam.
Symptonen van vaak naar de wc en pijnlijke borsten heb ik ook wel en die zijn gewoon wat meer geloofwaardig ofzo. Moet het inderdaad komende week eerst even zien en geloven. Hoop dat, dan de rust wat meer terug komt. Fijn dat je dinsdag terecht kan, super! Dat alles maar goed mag gaan :) 

Groetjes C. 

@marissaNoël ik hoop voor je dat het overgeven weg blijft! 
Ik kan vannochtend een weeëig gevoel in me maag maar niet echt misselijk dus ben benieuwd of dat gaat komen!
Wanneer hebben jullie je eerste echo? Ik ben vrij onzeker en ben bang dat het hartje niet klopt maar ik ga me er niet te druk om maken!
Ik heb 13 maart de eerste echo spannend ik kan niet wachten!!

Hoi Habe. 
Ik ben 8weken en 2 dagen zwanger, ik heb ook de 27ste een echo. Vind het ook heel spannend. De test zegt dat ik zwanger ben, maar kan het moeilijk echt geloven.. Maja, we gaan we zien op de echo.. zit het echt wel in m’n baarmoeder, klopt het hartje?! Hopelijk hebben we dinsdag hele mooie foto’s van een gezond kindje? dan kan het echte genieten beginnen..
liefs.. 

Terug
Bovenaan