Uitgerekend oktober 2018

@Mamad: Ja ik weet dat ik niet moet zoeken naar dit soort dingen. Dat is een goede tip, haha. Ik ga het ook proberen, want je maakt jezelf alleen maar gek. :)

Ik hoor hier nog net bij! Uitgerekende datum 29-10.. nu dus pas 4 weken en 3 dagen zwanger. Wie kent dat gevoel dat je NET zwanger bent maar het gewoon zo eng vind.. hoe leer je snel vertrouwen in je lichaam te krijgen dat dit wel goed komt? Van een lichte zwangerschapstest (dit gegoogled wat een ellende) naar buikkrampen die me erg onzeker maken. Iemand met een goeie mantra’s ;)? 20 maart pas de eerste echo. Weken gaan nog nooit zo lang duren ben ik bang! X

Mij is het nog niet gelukt  om vertrouwen tr krijgen  in mn lichaam. En ben inmiddels 8 weken en 3 dagen. 
Vandaag mn echo dus hopelijk daarna wel. 
De dagen lijken lang  maar stiekem vliegen ze voorbij. 
Enige wat je kan doen is geduld  hebben en gezond eten
Meer heb je niet in de hand helaas

Hoi allemaal, ik ben nu 8+1 weken zwanger van ons eerste kindje!
Heb al zo’n 3/4 echo’s gehad, ze dachten eerst aan een bbz dus dat was even spannend, maar maandag een super mooie echo bij mn verloskundige gehad met kloppend hartje, het ziet er allemaal goed uit! 
Vind het allemaal maar spannend tot aan de 12 weken, hopelijk blijft alles goed gaan! ?
Groetjes Anne

Terug
Bovenaan