Uitgerekend oktober 2018

Dankjewel Perachgan! De echo zag er goed uit, het vruchtje was inderdaad rond de 6,5e week, en we zagen zelfs al een klein hartje kloppen!! We zijn zo blij! Hopelijk gaat alles nu goed deze keer.. :)
Nicolle B superfijn!!

@boerenmama mijn e-mailadres is iepie_devries@hotmail.com 
vandaag onze eerste echo! Spannend! Vooral na onze miskraam in oktober.. hoop zo dat het goed is.. :) 

Hallo, ik wil me ook graag aanmelden bij de club. Ik ben 24 oktober uitgerekend en nu dus ruim vijf weken zwanger maar ik verwacht nog teruggezet te worden omdat ik vermoed dat ik een late innesteling gehad heb. 13 maart is de eerste echo, dan weten we hopelijk meer. Dit is onze eerste, maar ik heb vorig jaar twee keer achter elkaar een miskraam gehad. Ik vind het dus superspannend maar over het algemeen heb ik er een goed gevoel bij. Kwaaltjes zijn nog goed te doen: moe en gevoelige borsten. Begin nu ook licht misselijk te voelen af en toe maar kan nog gewoon eten gelukkig! Fingers crossed dat het zo blijft!

hallo, ik heb ook last van bloedverlies, niet zo fel als menstruatie, maar mijns inziens te fel om innesteling te zijn... geen pijn noch krampen, maar maak me enorm zorgen...

de gynaecoloog heb ik woensdag gezien nav dit bloedverlies en hij zei dat het vruchtzakje te klein was om 6 weken te zijn, ook mijn hcg waarde is aan de lage kant, wat hem aan een dreigende miskraam doet denken... :-(

het enige wat positief is, is dat ik geen pijn heb en dat het bloeden van deze middag begint af te nemen...

iemand dit ook al eens gehad?

Hi Allemaal, 
Ik hoop dat ik hier mag meepraten... Ik ben zwanger. Nog steeds omgelooflijk om dat te kunnen zeggen, gezien het erg onverwachts was/is. Nu 4w5d. 
Had afgelopen woensdag al een test gedaan maar te snel (achteraf gezien) in de prullenbak gegooid.. Domme ikke. Vanmorgen om 06:00 wakker en omdat ik nog steeds niet ongesteld was en dat niets is voor mij toch nog maar een keer getest.. en ja hoor.. streepje. In totaal ongeloof vriendlief wakker gemaakt met de mededeling.. liefje... ik denk dat ik zwanger ben. Dus in de auto naar het station want daar is de Etos lekker vroeg open en nog 4 testen gehaald. En die zeggen allemaal: zwanger. Ook de test van woensdag maar uit de vuilnis gevist (ja gadverderrie, I know) en ook die had 2 strepen.

Nu waren we niet actief aan het proberen en had ik dit ook totaal niet verwacht maar ik heb blijkbaar een héle vroege eisprong gehad. Nu is het meer dan welkom en begint het besef heel langzaam te komen. 
Wel meteen de huisarts gebeld gezien ik diabeet ben en veel pijnmedicatie slik, dus daar mag ik meteen maandag heen. Tot die tijd geen pillen en heel goed op mijn suiker + eten letten. 
Heb wel meteen mijn pleegmoeder gebeld en samen even flink gehuild van vreugde en hormonen.. 
Enige minpunt is dat we op het punt van verhuizen staan en ik wel nog zo pril ben dat ik het nog niet meteen wil vertellen aan familie. 
Nadeel van verhuizen is dat ik dus ook een andere huisarts / ziekenhuis / gyneacoloog en nu dus verloskundige mag gaan zoeken op zeer korte termijn. Maar met al het geregel gaat het vast lukken. 
Hoe dan ook allemaal rete spannend dit :O 

Hey dames, 

Wat superleuk om de eerste berichten over de echo's voorbij te zien komen! Gefeliciteerd met jullie goede berichten. Aankomende week zijn er ook veel dames volgens mij die een echo krijgen. Ik kan echt niet wachten tot de 27e. Vind het een beetje hetzelfde voelen als het doen van een test, goed zwanger of niet?. Wacht nog even met Facebook groep tot na de eerste echo. Toch nog erg voorzichtig denk ik. Succes allemaal en Geniet ook een beetje.

Liefs 

Terug
Bovenaan