Uitgerekend oktober 2018

Lieve Dames,
Ik ben Annemarieke van den Heuvel, studente vroedkunde aan Artesis Plantijn in Antwerpen. Voor mijn studie ben ik op zoek naar een zwangere dame die het leuk zou vinden als ik haar zwangerschap zou volgen. Ik ben erg benieuwd naar de ervaringen van de zwangerschap en de consultaties. Waar ik wel of niet bij mag zijn is natuurlijk aan jou! Het eindproduct van deze opdracht is een verslag over het verloop van de zwangerschap en de bevalling. Dit verslag is natuurlijk anoniem! 
Ben jij een zwangere van maximaal 16 weken en lijkt het je leuk om mij te helpen met deze opdracht of heb je vragen? Stuur mij dan een mail! Het is voor mij geen probleem om een stuk te moeten reizen.
Alvast heel erg bedankt! 
(annemarieke@home.nl)

Ik sluit mij graag aan bij deze groep.
Als alles goed gaat ben ik 22 oktober uitgerekend. Super spannend.
Vorig jaar juni een miskraam gehad en sinds januari 2017 in het ziekenhuis terecht gekomen met PCOS. Hopelijk gaat het nu wel goed.

Hi! 
Ik ben nieuw hier!
mijn laatste menstruatie was 4 januari, ik had n hele onregelmatige cyclus en dit was ronde nr 5..
ben super happy uiteraard en heb weinig kwaaltjes alleen vermoeidheid.
morgen krijg ik mijn eerste echo, deze zal inwendig zijn, hebben jullie dit ook gehad? Was dit vervelend? Heb dit met mijn eerste niet mee gemaakt namelijk.

@Tessytcr Boerenmama heeft die, ik wil er ook graag in. Ik ben overigens wel lid van een andere groep, ook voor mama's uitgerekend in Oktober: https://www.facebook.com/groups/148993929238027

Inwendige echo heb ik al vaker gehad voor mijn PCOS, en dat doet geen pijn. Enkel wat druk doordat ze de juiste hoek moeten vinden en wat op en neer gaan met dat ding. Maak je geen zorgen, het is geen eendebek hahah. (Die doen wel pijn, pfff! lol)

Terug
Bovenaan